O. BEKTAŞ And V. DURMUŞOĞLU, "TÜRK OTOMOTİV SEKTÖRÜNÜN SOSYAL MEDYA YÖNETİMİ BAĞLAMINDA FİRMA - MÜŞTERİ ETKİLEŞİMİ İLİŞKİSİNİN İNCELENMESİ," Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.17, 2019
BEKTAŞ, O. And DURMUŞOĞLU, V. 2019. TÜRK OTOMOTİV SEKTÖRÜNÜN SOSYAL MEDYA YÖNETİMİ BAĞLAMINDA FİRMA - MÜŞTERİ ETKİLEŞİMİ İLİŞKİSİNİN İNCELENMESİ. Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.17 .
BEKTAŞ, O., & DURMUŞOĞLU, V., (2019). TÜRK OTOMOTİV SEKTÖRÜNÜN SOSYAL MEDYA YÖNETİMİ BAĞLAMINDA FİRMA - MÜŞTERİ ETKİLEŞİMİ İLİŞKİSİNİN İNCELENMESİ. Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.17.
BEKTAŞ, OLCAY, And VELİ DURMUŞOĞLU. "TÜRK OTOMOTİV SEKTÖRÜNÜN SOSYAL MEDYA YÖNETİMİ BAĞLAMINDA FİRMA - MÜŞTERİ ETKİLEŞİMİ İLİŞKİSİNİN İNCELENMESİ," Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.17, 2019
BEKTAŞ, OLCAY And DURMUŞOĞLU, VELİ. "TÜRK OTOMOTİV SEKTÖRÜNÜN SOSYAL MEDYA YÖNETİMİ BAĞLAMINDA FİRMA - MÜŞTERİ ETKİLEŞİMİ İLİŞKİSİNİN İNCELENMESİ." Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.17, 2019
BEKTAŞ, O. And DURMUŞOĞLU, V. (2019) . "TÜRK OTOMOTİV SEKTÖRÜNÜN SOSYAL MEDYA YÖNETİMİ BAĞLAMINDA FİRMA - MÜŞTERİ ETKİLEŞİMİ İLİŞKİSİNİN İNCELENMESİ." Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.17.
@article{article, author={OLCAY BEKTAŞ And author={VELİ DURMUŞOĞLU}, title={TÜRK OTOMOTİV SEKTÖRÜNÜN SOSYAL MEDYA YÖNETİMİ BAĞLAMINDA FİRMA - MÜŞTERİ ETKİLEŞİMİ İLİŞKİSİNİN İNCELENMESİ}, journal={Yönetim Bilimleri Dergisi}, year=2019}