K. ÜSTÜNOVA, "TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE BİÇİMLERİ AYNI İŞLEVLERİ VE KATEGORİLERİ FARKLI EKLERİN BULUNUŞU NASIL DEĞERLENDİRİLMELİ," IJLET-International Journal of Languages’ Education and Teaching , vol.4, no.2, pp.193-200, 2016
ÜSTÜNOVA, K. 2016. TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE BİÇİMLERİ AYNI İŞLEVLERİ VE KATEGORİLERİ FARKLI EKLERİN BULUNUŞU NASIL DEĞERLENDİRİLMELİ. IJLET-International Journal of Languages’ Education and Teaching , vol.4, no.2 , 193-200.
ÜSTÜNOVA, K., (2016). TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE BİÇİMLERİ AYNI İŞLEVLERİ VE KATEGORİLERİ FARKLI EKLERİN BULUNUŞU NASIL DEĞERLENDİRİLMELİ. IJLET-International Journal of Languages’ Education and Teaching , vol.4, no.2, 193-200.
ÜSTÜNOVA, KERİME. "TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE BİÇİMLERİ AYNI İŞLEVLERİ VE KATEGORİLERİ FARKLI EKLERİN BULUNUŞU NASIL DEĞERLENDİRİLMELİ," IJLET-International Journal of Languages’ Education and Teaching , vol.4, no.2, 193-200, 2016
ÜSTÜNOVA, KERİME. "TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE BİÇİMLERİ AYNI İŞLEVLERİ VE KATEGORİLERİ FARKLI EKLERİN BULUNUŞU NASIL DEĞERLENDİRİLMELİ." IJLET-International Journal of Languages’ Education and Teaching , vol.4, no.2, pp.193-200, 2016
ÜSTÜNOVA, K. (2016) . "TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE BİÇİMLERİ AYNI İŞLEVLERİ VE KATEGORİLERİ FARKLI EKLERİN BULUNUŞU NASIL DEĞERLENDİRİLMELİ." IJLET-International Journal of Languages’ Education and Teaching , vol.4, no.2, pp.193-200.
@article{article, author={KERİME ÜSTÜNOVA}, title={TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE BİÇİMLERİ AYNI İŞLEVLERİ VE KATEGORİLERİ FARKLI EKLERİN BULUNUŞU NASIL DEĞERLENDİRİLMELİ}, journal={IJLET-International Journal of Languages’ Education and Teaching}, year=2016, pages={193-200} }