Citation Formats
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarına Tahmin-Gözlem-Açıklama (TGA) Yöntemiyle Biyolojik Konu ve Kavramların Öğretiminin Başarı, Kalıcılık ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. N. GÜNGÖR And M. ÖZKAN, "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarına Tahmin-Gözlem-Açıklama (TGA) Yöntemiyle Biyolojik Konu ve Kavramların Öğretiminin Başarı, Kalıcılık ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi," Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.34, pp.1-29, 2017

GÜNGÖR, S. N. And ÖZKAN, M. 2017. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarına Tahmin-Gözlem-Açıklama (TGA) Yöntemiyle Biyolojik Konu ve Kavramların Öğretiminin Başarı, Kalıcılık ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.34 , 1-29.

GÜNGÖR, S. N., & ÖZKAN, M., (2017). Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarına Tahmin-Gözlem-Açıklama (TGA) Yöntemiyle Biyolojik Konu ve Kavramların Öğretiminin Başarı, Kalıcılık ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.34, 1-29.

GÜNGÖR, SEMA, And MUHLİS ÖZKAN. "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarına Tahmin-Gözlem-Açıklama (TGA) Yöntemiyle Biyolojik Konu ve Kavramların Öğretiminin Başarı, Kalıcılık ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi," Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.34, 1-29, 2017

GÜNGÖR, SEMA N. And ÖZKAN, MUHLİS. "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarına Tahmin-Gözlem-Açıklama (TGA) Yöntemiyle Biyolojik Konu ve Kavramların Öğretiminin Başarı, Kalıcılık ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi." Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.34, pp.1-29, 2017

GÜNGÖR, S. N. And ÖZKAN, M. (2017) . "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarına Tahmin-Gözlem-Açıklama (TGA) Yöntemiyle Biyolojik Konu ve Kavramların Öğretiminin Başarı, Kalıcılık ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi." Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.34, pp.1-29.

@article{article, author={SEMA NUR GÜNGÖR And author={MUHLİS ÖZKAN}, title={Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarına Tahmin-Gözlem-Açıklama (TGA) Yöntemiyle Biyolojik Konu ve Kavramların Öğretiminin Başarı, Kalıcılık ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi}, journal={Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2017, pages={1-29} }