D. ZEREN ÖZER And M. ÖZKAN, "Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreç Becerileri Üzerine Etkisi," Uluslararası Online Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.5, no.3, pp.635-645, 2013
ZEREN ÖZER, D. And ÖZKAN, M. 2013. Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreç Becerileri Üzerine Etkisi. Uluslararası Online Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.5, no.3 , 635-645.
ZEREN ÖZER, D., & ÖZKAN, M., (2013). Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreç Becerileri Üzerine Etkisi. Uluslararası Online Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.5, no.3, 635-645.
ZEREN ÖZER, DİLEK, And MUHLİS ÖZKAN. "Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreç Becerileri Üzerine Etkisi," Uluslararası Online Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.5, no.3, 635-645, 2013
ZEREN ÖZER, DİLEK Z. And ÖZKAN, MUHLİS. "Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreç Becerileri Üzerine Etkisi." Uluslararası Online Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.5, no.3, pp.635-645, 2013
ZEREN ÖZER, D. And ÖZKAN, M. (2013) . "Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreç Becerileri Üzerine Etkisi." Uluslararası Online Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.5, no.3, pp.635-645.
@article{article, author={DİLEK ZEREN ÖZER And author={MUHLİS ÖZKAN}, title={Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreç Becerileri Üzerine Etkisi}, journal={Uluslararası Online Eğitim Bilimleri Dergisi}, year=2013, pages={635-645} }