M. R. PEKER, "Anaokulu ve İlköğretim Okulu Çocuklarının Sözlü İletişimde Karşılaştıkları Belirsiz Durumlarda Akıl Yürüterek Anlam Çıkarabilme Becerilerine Cinsiyet, Sınıf Düzeyi ve Mesajların Sunuş Biçimlerinin Etkileri.," Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.14, no.1, pp.253-264, 2001
PEKER, M. R. 2001. Anaokulu ve İlköğretim Okulu Çocuklarının Sözlü İletişimde Karşılaştıkları Belirsiz Durumlarda Akıl Yürüterek Anlam Çıkarabilme Becerilerine Cinsiyet, Sınıf Düzeyi ve Mesajların Sunuş Biçimlerinin Etkileri.. Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.14, no.1 , 253-264.
PEKER, M. R., (2001). Anaokulu ve İlköğretim Okulu Çocuklarının Sözlü İletişimde Karşılaştıkları Belirsiz Durumlarda Akıl Yürüterek Anlam Çıkarabilme Becerilerine Cinsiyet, Sınıf Düzeyi ve Mesajların Sunuş Biçimlerinin Etkileri.. Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.14, no.1, 253-264.
PEKER, MEHMET. "Anaokulu ve İlköğretim Okulu Çocuklarının Sözlü İletişimde Karşılaştıkları Belirsiz Durumlarda Akıl Yürüterek Anlam Çıkarabilme Becerilerine Cinsiyet, Sınıf Düzeyi ve Mesajların Sunuş Biçimlerinin Etkileri.," Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.14, no.1, 253-264, 2001
PEKER, MEHMET R. . "Anaokulu ve İlköğretim Okulu Çocuklarının Sözlü İletişimde Karşılaştıkları Belirsiz Durumlarda Akıl Yürüterek Anlam Çıkarabilme Becerilerine Cinsiyet, Sınıf Düzeyi ve Mesajların Sunuş Biçimlerinin Etkileri.." Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.14, no.1, pp.253-264, 2001
PEKER, M. R. (2001) . "Anaokulu ve İlköğretim Okulu Çocuklarının Sözlü İletişimde Karşılaştıkları Belirsiz Durumlarda Akıl Yürüterek Anlam Çıkarabilme Becerilerine Cinsiyet, Sınıf Düzeyi ve Mesajların Sunuş Biçimlerinin Etkileri.." Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.14, no.1, pp.253-264.
@article{article, author={MEHMET REŞAT PEKER}, title={Anaokulu ve İlköğretim Okulu Çocuklarının Sözlü İletişimde Karşılaştıkları Belirsiz Durumlarda Akıl Yürüterek Anlam Çıkarabilme Becerilerine Cinsiyet, Sınıf Düzeyi ve Mesajların Sunuş Biçimlerinin Etkileri.}, journal={Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2001, pages={253-264} }