Ç. ARSLAN Et Al. , "Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Kaygı Düzeyleri ile Öğrenme Stratejileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi," Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.0, no.42, pp.123-142, 2017
ARSLAN, Ç. Et Al. 2017. Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Kaygı Düzeyleri ile Öğrenme Stratejileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.0, no.42 , 123-142.
ARSLAN, Ç., GÜLER, H. K., & GÜRBÜZ, M. Ç., (2017). Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Kaygı Düzeyleri ile Öğrenme Stratejileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.0, no.42, 123-142.
ARSLAN, ÇİĞDEM, HATİCE KÜBRA GÜLER SELEK, And MUSTAFA ÇAĞRI GÜRBÜZ. "Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Kaygı Düzeyleri ile Öğrenme Stratejileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi," Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.0, no.42, 123-142, 2017
ARSLAN, ÇİĞDEM Et Al. "Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Kaygı Düzeyleri ile Öğrenme Stratejileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi." Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.0, no.42, pp.123-142, 2017
ARSLAN, Ç. GÜLER, H. K. And GÜRBÜZ, M. Ç. (2017) . "Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Kaygı Düzeyleri ile Öğrenme Stratejileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi." Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.0, no.42, pp.123-142.
@article{article, author={ÇİĞDEM ARSLAN Et Al. }, title={Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Kaygı Düzeyleri ile Öğrenme Stratejileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi}, journal={Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2017, pages={123-142} }