A. ş. soysal Et Al. , "Psikoloji öğrencilerinin Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğuna ilişkin bilgi düzeylerinin değerlendirilmesi," Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi , vol.8, no.1, pp.1602-1611, 2011
soysal, A. ş. Et Al. 2011. Psikoloji öğrencilerinin Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğuna ilişkin bilgi düzeylerinin değerlendirilmesi. Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi , vol.8, no.1 , 1602-1611.
soysal, A. ş., CAN, H., Tan, s., KESKİNOĞLU, P., & DİKEÇ, B., (2011). Psikoloji öğrencilerinin Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğuna ilişkin bilgi düzeylerinin değerlendirilmesi. Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi , vol.8, no.1, 1602-1611.
soysal, A Et Al. "Psikoloji öğrencilerinin Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğuna ilişkin bilgi düzeylerinin değerlendirilmesi," Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi , vol.8, no.1, 1602-1611, 2011
soysal, A ş. Et Al. "Psikoloji öğrencilerinin Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğuna ilişkin bilgi düzeylerinin değerlendirilmesi." Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi , vol.8, no.1, pp.1602-1611, 2011
soysal, A. ş. Et Al. (2011) . "Psikoloji öğrencilerinin Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğuna ilişkin bilgi düzeylerinin değerlendirilmesi." Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi , vol.8, no.1, pp.1602-1611.
@article{article, author={A şebnem soysal Et Al. }, title={Psikoloji öğrencilerinin Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğuna ilişkin bilgi düzeylerinin değerlendirilmesi}, journal={Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi}, year=2011, pages={1602-1611} }