E. ÖZDEMİR, "Pazarlama Araştırmasında Etik Karar Alma," Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi , vol.64, no.2, pp.119-144, 2009
ÖZDEMİR, E. 2009. Pazarlama Araştırmasında Etik Karar Alma. Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi , vol.64, no.2 , 119-144.
ÖZDEMİR, E., (2009). Pazarlama Araştırmasında Etik Karar Alma. Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi , vol.64, no.2, 119-144.
ÖZDEMİR, ERKAN. "Pazarlama Araştırmasında Etik Karar Alma," Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi , vol.64, no.2, 119-144, 2009
ÖZDEMİR, ERKAN. "Pazarlama Araştırmasında Etik Karar Alma." Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi , vol.64, no.2, pp.119-144, 2009
ÖZDEMİR, E. (2009) . "Pazarlama Araştırmasında Etik Karar Alma." Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi , vol.64, no.2, pp.119-144.
@article{article, author={ERKAN ÖZDEMİR}, title={Pazarlama Araştırmasında Etik Karar Alma}, journal={Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi}, year=2009, pages={119-144} }