Citation Formats
Pazarlama Araştırmasında Etik Karar Alma
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. ÖZDEMİR, "Pazarlama Araştırmasında Etik Karar Alma," Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi , vol.64, no.2, pp.119-144, 2009

ÖZDEMİR, E. 2009. Pazarlama Araştırmasında Etik Karar Alma. Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi , vol.64, no.2 , 119-144.

ÖZDEMİR, E., (2009). Pazarlama Araştırmasında Etik Karar Alma. Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi , vol.64, no.2, 119-144.

ÖZDEMİR, ERKAN. "Pazarlama Araştırmasında Etik Karar Alma," Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi , vol.64, no.2, 119-144, 2009

ÖZDEMİR, ERKAN. "Pazarlama Araştırmasında Etik Karar Alma." Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi , vol.64, no.2, pp.119-144, 2009

ÖZDEMİR, E. (2009) . "Pazarlama Araştırmasında Etik Karar Alma." Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi , vol.64, no.2, pp.119-144.

@article{article, author={ERKAN ÖZDEMİR}, title={Pazarlama Araştırmasında Etik Karar Alma}, journal={Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi}, year=2009, pages={119-144} }