M. KARAKAŞ And R. EZENTAŞ, "Tess-India açık eğitim kaynaklarından faydalanılarak oluşturulan etkinliklerin cebir öğretimine ve öğrencilerin matematik kaygısına etkisi," ESTÜDAM EĞİTİM DERGİSİ , vol.5, no.2, pp.55-73, 2020
KARAKAŞ, M. And EZENTAŞ, R. 2020. Tess-India açık eğitim kaynaklarından faydalanılarak oluşturulan etkinliklerin cebir öğretimine ve öğrencilerin matematik kaygısına etkisi. ESTÜDAM EĞİTİM DERGİSİ , vol.5, no.2 , 55-73.
KARAKAŞ, M., & EZENTAŞ, R., (2020). Tess-India açık eğitim kaynaklarından faydalanılarak oluşturulan etkinliklerin cebir öğretimine ve öğrencilerin matematik kaygısına etkisi. ESTÜDAM EĞİTİM DERGİSİ , vol.5, no.2, 55-73.
KARAKAŞ, MURTAZA, And RIDVAN EZENTAŞ. "Tess-India açık eğitim kaynaklarından faydalanılarak oluşturulan etkinliklerin cebir öğretimine ve öğrencilerin matematik kaygısına etkisi," ESTÜDAM EĞİTİM DERGİSİ , vol.5, no.2, 55-73, 2020
KARAKAŞ, MURTAZA And EZENTAŞ, RIDVAN. "Tess-India açık eğitim kaynaklarından faydalanılarak oluşturulan etkinliklerin cebir öğretimine ve öğrencilerin matematik kaygısına etkisi." ESTÜDAM EĞİTİM DERGİSİ , vol.5, no.2, pp.55-73, 2020
KARAKAŞ, M. And EZENTAŞ, R. (2020) . "Tess-India açık eğitim kaynaklarından faydalanılarak oluşturulan etkinliklerin cebir öğretimine ve öğrencilerin matematik kaygısına etkisi." ESTÜDAM EĞİTİM DERGİSİ , vol.5, no.2, pp.55-73.
@article{article, author={MURTAZA KARAKAŞ And author={RIDVAN EZENTAŞ}, title={Tess-India açık eğitim kaynaklarından faydalanılarak oluşturulan etkinliklerin cebir öğretimine ve öğrencilerin matematik kaygısına etkisi}, journal={ESTÜDAM EĞİTİM DERGİSİ}, year=2020, pages={55-73} }