D. Özdemir Et Al. , "1952’den 2021’e Türkiye’deki Okul Öncesi Eğitim Programlarında Sosyal-Duygusal Gelişim," Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.2, pp.314-335, 2021
Özdemir, D. Et Al. 2021. 1952’den 2021’e Türkiye’deki Okul Öncesi Eğitim Programlarında Sosyal-Duygusal Gelişim. Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.2 , 314-335.
Özdemir, D., Uzun, H. M., & KURU, N., (2021). 1952’den 2021’e Türkiye’deki Okul Öncesi Eğitim Programlarında Sosyal-Duygusal Gelişim. Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.2, 314-335.
Özdemir, Duygu, Hayriye Miraçnur Uzun, And NALAN KURU. "1952’den 2021’e Türkiye’deki Okul Öncesi Eğitim Programlarında Sosyal-Duygusal Gelişim," Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.2, 314-335, 2021
Özdemir, Duygu Et Al. "1952’den 2021’e Türkiye’deki Okul Öncesi Eğitim Programlarında Sosyal-Duygusal Gelişim." Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.2, pp.314-335, 2021
Özdemir, D. Uzun, H. M. And KURU, N. (2021) . "1952’den 2021’e Türkiye’deki Okul Öncesi Eğitim Programlarında Sosyal-Duygusal Gelişim." Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.2, pp.314-335.
@article{article, author={Duygu Özdemir Et Al. }, title={1952’den 2021’e Türkiye’deki Okul Öncesi Eğitim Programlarında Sosyal-Duygusal Gelişim}, journal={Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi}, year=2021, pages={314-335} }