S. KILIÇ And B. TUTAN, "Bütüncül Kanal Entegrasyon Kalitesi Boyutlarının Tüketicilerin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkileri," International Journal of Social Inquiry , vol.15, no.1, pp.223-250, 2022
KILIÇ, S. And TUTAN, B. 2022. Bütüncül Kanal Entegrasyon Kalitesi Boyutlarının Tüketicilerin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkileri. International Journal of Social Inquiry , vol.15, no.1 , 223-250.
KILIÇ, S., & TUTAN, B., (2022). Bütüncül Kanal Entegrasyon Kalitesi Boyutlarının Tüketicilerin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkileri. International Journal of Social Inquiry , vol.15, no.1, 223-250.
KILIÇ, SERKAN, And BÜŞRA TUTAN. "Bütüncül Kanal Entegrasyon Kalitesi Boyutlarının Tüketicilerin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkileri," International Journal of Social Inquiry , vol.15, no.1, 223-250, 2022
KILIÇ, SERKAN And TUTAN, BÜŞRA. "Bütüncül Kanal Entegrasyon Kalitesi Boyutlarının Tüketicilerin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkileri." International Journal of Social Inquiry , vol.15, no.1, pp.223-250, 2022
KILIÇ, S. And TUTAN, B. (2022) . "Bütüncül Kanal Entegrasyon Kalitesi Boyutlarının Tüketicilerin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkileri." International Journal of Social Inquiry , vol.15, no.1, pp.223-250.
@article{article, author={SERKAN KILIÇ And author={BÜŞRA TUTAN}, title={Bütüncül Kanal Entegrasyon Kalitesi Boyutlarının Tüketicilerin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkileri}, journal={International Journal of Social Inquiry}, year=2022, pages={223-250} }