S. KILIÇ, "Tüketicilerin İkinci El Ürün Satın Alma Niyetleri: Bir Alan Araştırması," TARAS SHEVCHENKO4th INTERNATIONALCONGRESS ON SOCIALSCIENCES , vol.4, İzmir, Turkey, pp.452-464, 2019
KILIÇ, S. 2019. Tüketicilerin İkinci El Ürün Satın Alma Niyetleri: Bir Alan Araştırması. TARAS SHEVCHENKO4th INTERNATIONALCONGRESS ON SOCIALSCIENCES , (İzmir, Turkey), 452-464.
KILIÇ, S., (2019). Tüketicilerin İkinci El Ürün Satın Alma Niyetleri: Bir Alan Araştırması . TARAS SHEVCHENKO4th INTERNATIONALCONGRESS ON SOCIALSCIENCES (pp.452-464). İzmir, Turkey
KILIÇ, SERKAN. "Tüketicilerin İkinci El Ürün Satın Alma Niyetleri: Bir Alan Araştırması," TARAS SHEVCHENKO4th INTERNATIONALCONGRESS ON SOCIALSCIENCES, İzmir, Turkey, 2019
KILIÇ, SERKAN. "Tüketicilerin İkinci El Ürün Satın Alma Niyetleri: Bir Alan Araştırması." TARAS SHEVCHENKO4th INTERNATIONALCONGRESS ON SOCIALSCIENCES , İzmir, Turkey, pp.452-464, 2019
KILIÇ, S. (2019) . "Tüketicilerin İkinci El Ürün Satın Alma Niyetleri: Bir Alan Araştırması." TARAS SHEVCHENKO4th INTERNATIONALCONGRESS ON SOCIALSCIENCES , İzmir, Turkey, pp.452-464.
@conferencepaper{conferencepaper, author={SERKAN KILIÇ}, title={Tüketicilerin İkinci El Ürün Satın Alma Niyetleri: Bir Alan Araştırması}, congress name={TARAS SHEVCHENKO4th INTERNATIONALCONGRESS ON SOCIALSCIENCES}, city={İzmir}, country={Turkey}, year={2019}, pages={452-464} }