C. Çiftci, "Müşteri Memnuniyeti, Kalite ve Osmanlı Esnafı," Uludağ Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.7, no.5, pp.17-34, 2004
Çiftci, C. 2004. Müşteri Memnuniyeti, Kalite ve Osmanlı Esnafı. Uludağ Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.7, no.5 , 17-34.
Çiftci, C., (2004). Müşteri Memnuniyeti, Kalite ve Osmanlı Esnafı. Uludağ Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.7, no.5, 17-34.
Çiftci, CAFER. "Müşteri Memnuniyeti, Kalite ve Osmanlı Esnafı," Uludağ Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.7, no.5, 17-34, 2004
Çiftci, CAFER. "Müşteri Memnuniyeti, Kalite ve Osmanlı Esnafı." Uludağ Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.7, no.5, pp.17-34, 2004
Çiftci, C. (2004) . "Müşteri Memnuniyeti, Kalite ve Osmanlı Esnafı." Uludağ Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.7, no.5, pp.17-34.
@article{article, author={CAFER ÇİFTCİ}, title={Müşteri Memnuniyeti, Kalite ve Osmanlı Esnafı}, journal={Uludağ Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2004, pages={17-34} }