T. AYDEMİR ÖZALP And H. Z. İNAN, "Reggio Emilia-ilhamlı anaokulunda öğretmen olma süreci: Fenomenolojik bir araştırma," Egitimde Nitel Araştırmalar Dergisi – Journal of Qualitative Research in Education , vol.2021, no.27, pp.155-181, 2021
AYDEMİR ÖZALP, T. And İNAN, H. Z. 2021. Reggio Emilia-ilhamlı anaokulunda öğretmen olma süreci: Fenomenolojik bir araştırma. Egitimde Nitel Araştırmalar Dergisi – Journal of Qualitative Research in Education , vol.2021, no.27 , 155-181.
AYDEMİR ÖZALP, T., & İNAN, H. Z., (2021). Reggio Emilia-ilhamlı anaokulunda öğretmen olma süreci: Fenomenolojik bir araştırma. Egitimde Nitel Araştırmalar Dergisi – Journal of Qualitative Research in Education , vol.2021, no.27, 155-181.
AYDEMİR ÖZALP, TUĞBA, And HATİCE ZEYNEP İNAN. "Reggio Emilia-ilhamlı anaokulunda öğretmen olma süreci: Fenomenolojik bir araştırma," Egitimde Nitel Araştırmalar Dergisi – Journal of Qualitative Research in Education , vol.2021, no.27, 155-181, 2021
AYDEMİR ÖZALP, TUĞBA A. And İNAN, HATİCE Z. . "Reggio Emilia-ilhamlı anaokulunda öğretmen olma süreci: Fenomenolojik bir araştırma." Egitimde Nitel Araştırmalar Dergisi – Journal of Qualitative Research in Education , vol.2021, no.27, pp.155-181, 2021
AYDEMİR ÖZALP, T. And İNAN, H. Z. (2021) . "Reggio Emilia-ilhamlı anaokulunda öğretmen olma süreci: Fenomenolojik bir araştırma." Egitimde Nitel Araştırmalar Dergisi – Journal of Qualitative Research in Education , vol.2021, no.27, pp.155-181.
@article{article, author={TUĞBA AYDEMİR ÖZALP And author={HATİCE ZEYNEP İNAN}, title={Reggio Emilia-ilhamlı anaokulunda öğretmen olma süreci: Fenomenolojik bir araştırma}, journal={Egitimde Nitel Araştırmalar Dergisi – Journal of Qualitative Research in Education}, year=2021, pages={155-181} }