G. Arı, "The effects of SQ3R and DR-TA reading strategies used by fifth grade students on comprehension Yazarlar Gökhan Arı," Çanakkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitimde Kuram ve Uygulama , vol.10, no.2, pp.535-555, 2014
Arı, G. 2014. The effects of SQ3R and DR-TA reading strategies used by fifth grade students on comprehension Yazarlar Gökhan Arı. Çanakkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitimde Kuram ve Uygulama , vol.10, no.2 , 535-555.
Arı, G., (2014). The effects of SQ3R and DR-TA reading strategies used by fifth grade students on comprehension Yazarlar Gökhan Arı. Çanakkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitimde Kuram ve Uygulama , vol.10, no.2, 535-555.
Arı, GÖKHAN. "The effects of SQ3R and DR-TA reading strategies used by fifth grade students on comprehension Yazarlar Gökhan Arı," Çanakkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitimde Kuram ve Uygulama , vol.10, no.2, 535-555, 2014
Arı, GÖKHAN. "The effects of SQ3R and DR-TA reading strategies used by fifth grade students on comprehension Yazarlar Gökhan Arı." Çanakkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitimde Kuram ve Uygulama , vol.10, no.2, pp.535-555, 2014
Arı, G. (2014) . "The effects of SQ3R and DR-TA reading strategies used by fifth grade students on comprehension Yazarlar Gökhan Arı." Çanakkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitimde Kuram ve Uygulama , vol.10, no.2, pp.535-555.
@article{article, author={GÖKHAN ARI}, title={The effects of SQ3R and DR-TA reading strategies used by fifth grade students on comprehension Yazarlar Gökhan Arı}, journal={Çanakkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitimde Kuram ve Uygulama}, year=2014, pages={535-555} }