M. R. PEKER, "Çocukların Seçtirici ve Ayırt Edici Sözlü İletişimlerine (Referential Communication) Sınıf Düzeyi, Kişilik ve Test İçeriğinin Etkileri," ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.6, no.1, pp.85-92, 1991
PEKER, M. R. 1991. Çocukların Seçtirici ve Ayırt Edici Sözlü İletişimlerine (Referential Communication) Sınıf Düzeyi, Kişilik ve Test İçeriğinin Etkileri. ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.6, no.1 , 85-92.
PEKER, M. R., (1991). Çocukların Seçtirici ve Ayırt Edici Sözlü İletişimlerine (Referential Communication) Sınıf Düzeyi, Kişilik ve Test İçeriğinin Etkileri. ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.6, no.1, 85-92.
PEKER, MEHMET. "Çocukların Seçtirici ve Ayırt Edici Sözlü İletişimlerine (Referential Communication) Sınıf Düzeyi, Kişilik ve Test İçeriğinin Etkileri," ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.6, no.1, 85-92, 1991
PEKER, MEHMET R. . "Çocukların Seçtirici ve Ayırt Edici Sözlü İletişimlerine (Referential Communication) Sınıf Düzeyi, Kişilik ve Test İçeriğinin Etkileri." ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.6, no.1, pp.85-92, 1991
PEKER, M. R. (1991) . "Çocukların Seçtirici ve Ayırt Edici Sözlü İletişimlerine (Referential Communication) Sınıf Düzeyi, Kişilik ve Test İçeriğinin Etkileri." ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.6, no.1, pp.85-92.
@article{article, author={MEHMET REŞAT PEKER}, title={Çocukların Seçtirici ve Ayırt Edici Sözlü İletişimlerine (Referential Communication) Sınıf Düzeyi, Kişilik ve Test İçeriğinin Etkileri}, journal={ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ}, year=1991, pages={85-92} }