S. TÜRK KAYA, "Yeni Medya’nın Baskıresme Etkisi," Görünüm Dergisi , vol.9, no.9, pp.45-57, 2020
TÜRK KAYA, S. 2020. Yeni Medya’nın Baskıresme Etkisi. Görünüm Dergisi , vol.9, no.9 , 45-57.
TÜRK KAYA, S., (2020). Yeni Medya’nın Baskıresme Etkisi. Görünüm Dergisi , vol.9, no.9, 45-57.
TÜRK KAYA, SEZİN. "Yeni Medya’nın Baskıresme Etkisi," Görünüm Dergisi , vol.9, no.9, 45-57, 2020
TÜRK KAYA, SEZİN T. . "Yeni Medya’nın Baskıresme Etkisi." Görünüm Dergisi , vol.9, no.9, pp.45-57, 2020
TÜRK KAYA, S. (2020) . "Yeni Medya’nın Baskıresme Etkisi." Görünüm Dergisi , vol.9, no.9, pp.45-57.
@article{article, author={SEZİN TÜRK KAYA}, title={Yeni Medya’nın Baskıresme Etkisi}, journal={Görünüm Dergisi}, year=2020, pages={45-57} }