Ç. TAŞKIN And T. Gülerhocaoğlu, "Mobil Pazarlama Uygulamalarına Yönelik Tüketici Tutumlarının Öncüllerinin Etkisinin PLS-SEM İle Araştırılması," Bursa Uludağ Üniversitesi İİBF , vol.37, no.1, pp.29-51, 2018
TAŞKIN, Ç. And Gülerhocaoğlu, T. 2018. Mobil Pazarlama Uygulamalarına Yönelik Tüketici Tutumlarının Öncüllerinin Etkisinin PLS-SEM İle Araştırılması. Bursa Uludağ Üniversitesi İİBF , vol.37, no.1 , 29-51.
TAŞKIN, Ç., & Gülerhocaoğlu, T., (2018). Mobil Pazarlama Uygulamalarına Yönelik Tüketici Tutumlarının Öncüllerinin Etkisinin PLS-SEM İle Araştırılması. Bursa Uludağ Üniversitesi İİBF , vol.37, no.1, 29-51.
TAŞKIN, ÇAĞATAN, And Tümay Gülerhocaoğlu. "Mobil Pazarlama Uygulamalarına Yönelik Tüketici Tutumlarının Öncüllerinin Etkisinin PLS-SEM İle Araştırılması," Bursa Uludağ Üniversitesi İİBF , vol.37, no.1, 29-51, 2018
TAŞKIN, ÇAĞATAN And Gülerhocaoğlu, Tümay. "Mobil Pazarlama Uygulamalarına Yönelik Tüketici Tutumlarının Öncüllerinin Etkisinin PLS-SEM İle Araştırılması." Bursa Uludağ Üniversitesi İİBF , vol.37, no.1, pp.29-51, 2018
TAŞKIN, Ç. And Gülerhocaoğlu, T. (2018) . "Mobil Pazarlama Uygulamalarına Yönelik Tüketici Tutumlarının Öncüllerinin Etkisinin PLS-SEM İle Araştırılması." Bursa Uludağ Üniversitesi İİBF , vol.37, no.1, pp.29-51.
@article{article, author={ÇAĞATAN TAŞKIN And author={Tümay Gülerhocaoğlu}, title={Mobil Pazarlama Uygulamalarına Yönelik Tüketici Tutumlarının Öncüllerinin Etkisinin PLS-SEM İle Araştırılması}, journal={Bursa Uludağ Üniversitesi İİBF}, year=2018, pages={29-51} }