N. Seren And F. Bilici, "Tüketicilerin Duygu Değişimlerinin Marka Evangelizmine Etkisinin İncelenmesi," EFES INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS , İzmir, Turkey, pp.551-558, 2024
Seren, N. And Bilici, F. 2024. Tüketicilerin Duygu Değişimlerinin Marka Evangelizmine Etkisinin İncelenmesi. EFES INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS , (İzmir, Turkey), 551-558.
Seren, N., & Bilici, F., (2024). Tüketicilerin Duygu Değişimlerinin Marka Evangelizmine Etkisinin İncelenmesi . EFES INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS (pp.551-558). İzmir, Turkey
Seren, NEBİ, And FATİH BİLİCİ. "Tüketicilerin Duygu Değişimlerinin Marka Evangelizmine Etkisinin İncelenmesi," EFES INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS, İzmir, Turkey, 2024
Seren, NEBİ And Bilici, FATİH. "Tüketicilerin Duygu Değişimlerinin Marka Evangelizmine Etkisinin İncelenmesi." EFES INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS , İzmir, Turkey, pp.551-558, 2024
Seren, N. And Bilici, F. (2024) . "Tüketicilerin Duygu Değişimlerinin Marka Evangelizmine Etkisinin İncelenmesi." EFES INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS , İzmir, Turkey, pp.551-558.
@conferencepaper{conferencepaper, author={NEBİ SEREN And author={FATİH BİLİCİ}, title={Tüketicilerin Duygu Değişimlerinin Marka Evangelizmine Etkisinin İncelenmesi}, congress name={EFES INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS}, city={İzmir}, country={Turkey}, year={2024}, pages={551-558} }