Z. Kıryak And Z. Özdilek, "Tahmin-Açıklama-Gözlem-Açıklama Yönteminin Sekizinci SINIF Öğrencilerinin Asit Yağmurları Konusundaki Kavramsal Anlama Düzeylerine Etkisi," Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.51, pp.216-240, 2019
Kıryak, Z. And Özdilek, Z. 2019. Tahmin-Açıklama-Gözlem-Açıklama Yönteminin Sekizinci SINIF Öğrencilerinin Asit Yağmurları Konusundaki Kavramsal Anlama Düzeylerine Etkisi. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.51 , 216-240.
Kıryak, Z., & Özdilek, Z., (2019). Tahmin-Açıklama-Gözlem-Açıklama Yönteminin Sekizinci SINIF Öğrencilerinin Asit Yağmurları Konusundaki Kavramsal Anlama Düzeylerine Etkisi. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.51, 216-240.
Kıryak, Zeynep, And ZEHRA ÖZDİLEK. "Tahmin-Açıklama-Gözlem-Açıklama Yönteminin Sekizinci SINIF Öğrencilerinin Asit Yağmurları Konusundaki Kavramsal Anlama Düzeylerine Etkisi," Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.51, 216-240, 2019
Kıryak, Zeynep And Özdilek, ZEHRA. "Tahmin-Açıklama-Gözlem-Açıklama Yönteminin Sekizinci SINIF Öğrencilerinin Asit Yağmurları Konusundaki Kavramsal Anlama Düzeylerine Etkisi." Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.51, pp.216-240, 2019
Kıryak, Z. And Özdilek, Z. (2019) . "Tahmin-Açıklama-Gözlem-Açıklama Yönteminin Sekizinci SINIF Öğrencilerinin Asit Yağmurları Konusundaki Kavramsal Anlama Düzeylerine Etkisi." Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.51, pp.216-240.
@article{article, author={Zeynep Kıryak And author={ZEHRA ÖZDİLEK}, title={Tahmin-Açıklama-Gözlem-Açıklama Yönteminin Sekizinci SINIF Öğrencilerinin Asit Yağmurları Konusundaki Kavramsal Anlama Düzeylerine Etkisi}, journal={Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2019, pages={216-240} }