Z. KIRYAK And Z. ÖZDİLEK, "Tahmin-Açıklama-Gözlem-Açıklama Yönteminin Sekizinci SINIF Öğrencilerinin Asit Yağmurları Konusundaki Kavramsal Anlama Düzeylerine Etkisi," Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.51, pp.216-240, 2019
KIRYAK, Z. And ÖZDİLEK, Z. 2019. Tahmin-Açıklama-Gözlem-Açıklama Yönteminin Sekizinci SINIF Öğrencilerinin Asit Yağmurları Konusundaki Kavramsal Anlama Düzeylerine Etkisi. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.51 , 216-240.
KIRYAK, Z., & ÖZDİLEK, Z., (2019). Tahmin-Açıklama-Gözlem-Açıklama Yönteminin Sekizinci SINIF Öğrencilerinin Asit Yağmurları Konusundaki Kavramsal Anlama Düzeylerine Etkisi. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.51, 216-240.
KIRYAK, ZEYNEP, And ZEHRA ÖZDİLEK. "Tahmin-Açıklama-Gözlem-Açıklama Yönteminin Sekizinci SINIF Öğrencilerinin Asit Yağmurları Konusundaki Kavramsal Anlama Düzeylerine Etkisi," Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.51, 216-240, 2019
KIRYAK, ZEYNEP And ÖZDİLEK, ZEHRA. "Tahmin-Açıklama-Gözlem-Açıklama Yönteminin Sekizinci SINIF Öğrencilerinin Asit Yağmurları Konusundaki Kavramsal Anlama Düzeylerine Etkisi." Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.51, pp.216-240, 2019
KIRYAK, Z. And ÖZDİLEK, Z. (2019) . "Tahmin-Açıklama-Gözlem-Açıklama Yönteminin Sekizinci SINIF Öğrencilerinin Asit Yağmurları Konusundaki Kavramsal Anlama Düzeylerine Etkisi." Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.51, pp.216-240.
@article{article, author={ZEYNEP KIRYAK And author={ZEHRA ÖZDİLEK}, title={Tahmin-Açıklama-Gözlem-Açıklama Yönteminin Sekizinci SINIF Öğrencilerinin Asit Yağmurları Konusundaki Kavramsal Anlama Düzeylerine Etkisi}, journal={Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2019, pages={216-240} }