Ş. TURHAN Et Al. , "E-Ticaret’in Pazarlama Üzerindeki Etkileri: Meyve Sebze İşleme Sanayi Örneği," 9. Tarım Ekonomisi Kongresi , Şanlıurfa, Turkey, 2010
TURHAN, Ş. Et Al. 2010. E-Ticaret’in Pazarlama Üzerindeki Etkileri: Meyve Sebze İşleme Sanayi Örneği. 9. Tarım Ekonomisi Kongresi , (Şanlıurfa, Turkey).
TURHAN, Ş., parseker, z., ERDAL, B., & Çetin, B., (2010). E-Ticaret’in Pazarlama Üzerindeki Etkileri: Meyve Sebze İşleme Sanayi Örneği . 9. Tarım Ekonomisi Kongresi, Şanlıurfa, Turkey
TURHAN, ŞULE Et Al. "E-Ticaret’in Pazarlama Üzerindeki Etkileri: Meyve Sebze İşleme Sanayi Örneği," 9. Tarım Ekonomisi Kongresi, Şanlıurfa, Turkey, 2010
TURHAN, ŞULE Et Al. "E-Ticaret’in Pazarlama Üzerindeki Etkileri: Meyve Sebze İşleme Sanayi Örneği." 9. Tarım Ekonomisi Kongresi , Şanlıurfa, Turkey, 2010
TURHAN, Ş. Et Al. (2010) . "E-Ticaret’in Pazarlama Üzerindeki Etkileri: Meyve Sebze İşleme Sanayi Örneği." 9. Tarım Ekonomisi Kongresi , Şanlıurfa, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ŞULE TURHAN Et Al. }, title={E-Ticaret’in Pazarlama Üzerindeki Etkileri: Meyve Sebze İşleme Sanayi Örneği}, congress name={9. Tarım Ekonomisi Kongresi}, city={Şanlıurfa}, country={Turkey}, year={2010}}