G. ARI And H. K. KESKİN, "Türkçe Dersi 1 8 Sınıflar Öğretim Programı Okuma Öğrenme Alanındaki Kazanımlarla İlgili Eleştirel Bir Değerlendirme," sakarya üniversitesi eğitim fakültesi dergisi , no.32, pp.144-169, 2016
ARI, G. And KESKİN, H. K. 2016. Türkçe Dersi 1 8 Sınıflar Öğretim Programı Okuma Öğrenme Alanındaki Kazanımlarla İlgili Eleştirel Bir Değerlendirme. sakarya üniversitesi eğitim fakültesi dergisi , no.32 , 144-169.
ARI, G., & KESKİN, H. K., (2016). Türkçe Dersi 1 8 Sınıflar Öğretim Programı Okuma Öğrenme Alanındaki Kazanımlarla İlgili Eleştirel Bir Değerlendirme. sakarya üniversitesi eğitim fakültesi dergisi , no.32, 144-169.
ARI, GÖKHAN, And HASAN KAĞAN KESKİN. "Türkçe Dersi 1 8 Sınıflar Öğretim Programı Okuma Öğrenme Alanındaki Kazanımlarla İlgili Eleştirel Bir Değerlendirme," sakarya üniversitesi eğitim fakültesi dergisi , no.32, 144-169, 2016
ARI, GÖKHAN And KESKİN, HASAN K. . "Türkçe Dersi 1 8 Sınıflar Öğretim Programı Okuma Öğrenme Alanındaki Kazanımlarla İlgili Eleştirel Bir Değerlendirme." sakarya üniversitesi eğitim fakültesi dergisi , no.32, pp.144-169, 2016
ARI, G. And KESKİN, H. K. (2016) . "Türkçe Dersi 1 8 Sınıflar Öğretim Programı Okuma Öğrenme Alanındaki Kazanımlarla İlgili Eleştirel Bir Değerlendirme." sakarya üniversitesi eğitim fakültesi dergisi , no.32, pp.144-169.
@article{article, author={GÖKHAN ARI And author={HASAN KAĞAN KESKİN}, title={Türkçe Dersi 1 8 Sınıflar Öğretim Programı Okuma Öğrenme Alanındaki Kazanımlarla İlgili Eleştirel Bir Değerlendirme}, journal={sakarya üniversitesi eğitim fakültesi dergisi}, year=2016, pages={144-169} }