S. YÜKSEL, "Öğrencilerin Ölçme ve Değerlendirme Konularındaki Başarılarında Tam Öğrenme Yaklaşımı ve Aktif Öğretim Yöntemlerinin Etki Derecelerinin İncelenmesi," Gazi Üniversitesi Endüstriyel Sanatlar Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.26, pp.1-11, 2010
YÜKSEL, S. 2010. Öğrencilerin Ölçme ve Değerlendirme Konularındaki Başarılarında Tam Öğrenme Yaklaşımı ve Aktif Öğretim Yöntemlerinin Etki Derecelerinin İncelenmesi. Gazi Üniversitesi Endüstriyel Sanatlar Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.26 , 1-11.
YÜKSEL, S., (2010). Öğrencilerin Ölçme ve Değerlendirme Konularındaki Başarılarında Tam Öğrenme Yaklaşımı ve Aktif Öğretim Yöntemlerinin Etki Derecelerinin İncelenmesi. Gazi Üniversitesi Endüstriyel Sanatlar Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.26, 1-11.
YÜKSEL, SEDAT. "Öğrencilerin Ölçme ve Değerlendirme Konularındaki Başarılarında Tam Öğrenme Yaklaşımı ve Aktif Öğretim Yöntemlerinin Etki Derecelerinin İncelenmesi," Gazi Üniversitesi Endüstriyel Sanatlar Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.26, 1-11, 2010
YÜKSEL, SEDAT. "Öğrencilerin Ölçme ve Değerlendirme Konularındaki Başarılarında Tam Öğrenme Yaklaşımı ve Aktif Öğretim Yöntemlerinin Etki Derecelerinin İncelenmesi." Gazi Üniversitesi Endüstriyel Sanatlar Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.26, pp.1-11, 2010
YÜKSEL, S. (2010) . "Öğrencilerin Ölçme ve Değerlendirme Konularındaki Başarılarında Tam Öğrenme Yaklaşımı ve Aktif Öğretim Yöntemlerinin Etki Derecelerinin İncelenmesi." Gazi Üniversitesi Endüstriyel Sanatlar Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.26, pp.1-11.
@article{article, author={SEDAT YÜKSEL}, title={Öğrencilerin Ölçme ve Değerlendirme Konularındaki Başarılarında Tam Öğrenme Yaklaşımı ve Aktif Öğretim Yöntemlerinin Etki Derecelerinin İncelenmesi}, journal={Gazi Üniversitesi Endüstriyel Sanatlar Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2010, pages={1-11} }