M. SEVÜKTEKİN Et Al. , "YENİ ÜRÜNÜN BASS DİFÜZYON MODELİ İLE SATIŞ ÖNRAPORLAMASI," Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi , pp.400-414, 2018
SEVÜKTEKİN, M. Et Al. 2018. YENİ ÜRÜNÜN BASS DİFÜZYON MODELİ İLE SATIŞ ÖNRAPORLAMASI. Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi , 400-414.
SEVÜKTEKİN, M., Yılmaz, T., & Kara, M., (2018). YENİ ÜRÜNÜN BASS DİFÜZYON MODELİ İLE SATIŞ ÖNRAPORLAMASI. Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi , 400-414.
SEVÜKTEKİN, MUSTAFA, Tuba Yılmaz, And Melih Kara. "YENİ ÜRÜNÜN BASS DİFÜZYON MODELİ İLE SATIŞ ÖNRAPORLAMASI," Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi , 400-414, 2018
SEVÜKTEKİN, MUSTAFA Et Al. "YENİ ÜRÜNÜN BASS DİFÜZYON MODELİ İLE SATIŞ ÖNRAPORLAMASI." Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi , pp.400-414, 2018
SEVÜKTEKİN, M. Yılmaz, T. And Kara, M. (2018) . "YENİ ÜRÜNÜN BASS DİFÜZYON MODELİ İLE SATIŞ ÖNRAPORLAMASI." Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi , pp.400-414.
@article{article, author={MUSTAFA SEVÜKTEKİN Et Al. }, title={YENİ ÜRÜNÜN BASS DİFÜZYON MODELİ İLE SATIŞ ÖNRAPORLAMASI}, journal={Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi}, year=2018, pages={400-414} }