Ş. İLKÖRÜCÜ, "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarına Göre Feni Öğrenme Yaklaşımlarını Etkileyen Etmenler: Nitel bir durum çalışması," II nd International Eurasian EducationalResearch Congress , vol.1, Ankara, Turkey, pp.1217-1218, 2015
İLKÖRÜCÜ, Ş. 2015. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarına Göre Feni Öğrenme Yaklaşımlarını Etkileyen Etmenler: Nitel bir durum çalışması. II nd International Eurasian EducationalResearch Congress , (Ankara, Turkey), 1217-1218.
İLKÖRÜCÜ, Ş., (2015). Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarına Göre Feni Öğrenme Yaklaşımlarını Etkileyen Etmenler: Nitel bir durum çalışması . II nd International Eurasian EducationalResearch Congress (pp.1217-1218). Ankara, Turkey
İLKÖRÜCÜ, ŞİRİN. "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarına Göre Feni Öğrenme Yaklaşımlarını Etkileyen Etmenler: Nitel bir durum çalışması," II nd International Eurasian EducationalResearch Congress, Ankara, Turkey, 2015
İLKÖRÜCÜ, ŞİRİN. "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarına Göre Feni Öğrenme Yaklaşımlarını Etkileyen Etmenler: Nitel bir durum çalışması." II nd International Eurasian EducationalResearch Congress , Ankara, Turkey, pp.1217-1218, 2015
İLKÖRÜCÜ, Ş. (2015) . "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarına Göre Feni Öğrenme Yaklaşımlarını Etkileyen Etmenler: Nitel bir durum çalışması." II nd International Eurasian EducationalResearch Congress , Ankara, Turkey, pp.1217-1218.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ŞİRİN İLKÖRÜCÜ}, title={Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarına Göre Feni Öğrenme Yaklaşımlarını Etkileyen Etmenler: Nitel bir durum çalışması}, congress name={II nd International Eurasian EducationalResearch Congress}, city={Ankara}, country={Turkey}, year={2015}, pages={1217-1218} }