A. N. Gökgül, "KURUMSAL REKLAMLARDA KÜLTÜREL KOD KULLANIMININ GÖSTERGEBİLİMSEL ANALİZİ: "İSTİKLÂLİN SESİ" REKLAM FİLMİ ÖRNEĞİ," NEW ERA INTERNATIONAL JOURNAL OF INTERDISCIPLINARY SOCIAL RESEARCHES , vol.7, no.12, pp.124-139, 2022
Gökgül, A. N. 2022. KURUMSAL REKLAMLARDA KÜLTÜREL KOD KULLANIMININ GÖSTERGEBİLİMSEL ANALİZİ: "İSTİKLÂLİN SESİ" REKLAM FİLMİ ÖRNEĞİ. NEW ERA INTERNATIONAL JOURNAL OF INTERDISCIPLINARY SOCIAL RESEARCHES , vol.7, no.12 , 124-139.
Gökgül, A. N., (2022). KURUMSAL REKLAMLARDA KÜLTÜREL KOD KULLANIMININ GÖSTERGEBİLİMSEL ANALİZİ: "İSTİKLÂLİN SESİ" REKLAM FİLMİ ÖRNEĞİ. NEW ERA INTERNATIONAL JOURNAL OF INTERDISCIPLINARY SOCIAL RESEARCHES , vol.7, no.12, 124-139.
Gökgül, AHMET. "KURUMSAL REKLAMLARDA KÜLTÜREL KOD KULLANIMININ GÖSTERGEBİLİMSEL ANALİZİ: "İSTİKLÂLİN SESİ" REKLAM FİLMİ ÖRNEĞİ," NEW ERA INTERNATIONAL JOURNAL OF INTERDISCIPLINARY SOCIAL RESEARCHES , vol.7, no.12, 124-139, 2022
Gökgül, AHMET N. . "KURUMSAL REKLAMLARDA KÜLTÜREL KOD KULLANIMININ GÖSTERGEBİLİMSEL ANALİZİ: "İSTİKLÂLİN SESİ" REKLAM FİLMİ ÖRNEĞİ." NEW ERA INTERNATIONAL JOURNAL OF INTERDISCIPLINARY SOCIAL RESEARCHES , vol.7, no.12, pp.124-139, 2022
Gökgül, A. N. (2022) . "KURUMSAL REKLAMLARDA KÜLTÜREL KOD KULLANIMININ GÖSTERGEBİLİMSEL ANALİZİ: "İSTİKLÂLİN SESİ" REKLAM FİLMİ ÖRNEĞİ." NEW ERA INTERNATIONAL JOURNAL OF INTERDISCIPLINARY SOCIAL RESEARCHES , vol.7, no.12, pp.124-139.
@article{article, author={AHMET NECA GÖKGÜL}, title={KURUMSAL REKLAMLARDA KÜLTÜREL KOD KULLANIMININ GÖSTERGEBİLİMSEL ANALİZİ: "İSTİKLÂLİN SESİ" REKLAM FİLMİ ÖRNEĞİ}, journal={NEW ERA INTERNATIONAL JOURNAL OF INTERDISCIPLINARY SOCIAL RESEARCHES}, year=2022, pages={124-139} }