M. H. ALTINTAŞ Et Al. , "Satış Elemanlarının Ses Özellikleri ve Tüketicilerin Satın Alma Eğilimi İlişkisinde Bilişsel ve Duygusal Güvenin Aracılık Etkisi - Salespersons Voice Specifications and Consumers Buying Intention Relationship: The Mediating Effect of Cognitive and Emotional Trust," Journal of Business Research - Turk , vol.9, no.4, pp.455-471, 2017
ALTINTAŞ, M. H. Et Al. 2017. Satış Elemanlarının Ses Özellikleri ve Tüketicilerin Satın Alma Eğilimi İlişkisinde Bilişsel ve Duygusal Güvenin Aracılık Etkisi - Salespersons Voice Specifications and Consumers Buying Intention Relationship: The Mediating Effect of Cognitive and Emotional Trust. Journal of Business Research - Turk , vol.9, no.4 , 455-471.
ALTINTAŞ, M. H., KURTULMUŞOĞLU, F. B., DÜLGEROĞLU, İ., & AKHAN, C. E., (2017). Satış Elemanlarının Ses Özellikleri ve Tüketicilerin Satın Alma Eğilimi İlişkisinde Bilişsel ve Duygusal Güvenin Aracılık Etkisi - Salespersons Voice Specifications and Consumers Buying Intention Relationship: The Mediating Effect of Cognitive and Emotional Trust. Journal of Business Research - Turk , vol.9, no.4, 455-471.
ALTINTAŞ, MURAT Et Al. "Satış Elemanlarının Ses Özellikleri ve Tüketicilerin Satın Alma Eğilimi İlişkisinde Bilişsel ve Duygusal Güvenin Aracılık Etkisi - Salespersons Voice Specifications and Consumers Buying Intention Relationship: The Mediating Effect of Cognitive and Emotional Trust," Journal of Business Research - Turk , vol.9, no.4, 455-471, 2017
ALTINTAŞ, MURAT H. Et Al. "Satış Elemanlarının Ses Özellikleri ve Tüketicilerin Satın Alma Eğilimi İlişkisinde Bilişsel ve Duygusal Güvenin Aracılık Etkisi - Salespersons Voice Specifications and Consumers Buying Intention Relationship: The Mediating Effect of Cognitive and Emotional Trust." Journal of Business Research - Turk , vol.9, no.4, pp.455-471, 2017
ALTINTAŞ, M. H. Et Al. (2017) . "Satış Elemanlarının Ses Özellikleri ve Tüketicilerin Satın Alma Eğilimi İlişkisinde Bilişsel ve Duygusal Güvenin Aracılık Etkisi - Salespersons Voice Specifications and Consumers Buying Intention Relationship: The Mediating Effect of Cognitive and Emotional Trust." Journal of Business Research - Turk , vol.9, no.4, pp.455-471.
@article{article, author={MURAT HAKAN ALTINTAŞ Et Al. }, title={Satış Elemanlarının Ses Özellikleri ve Tüketicilerin Satın Alma Eğilimi İlişkisinde Bilişsel ve Duygusal Güvenin Aracılık Etkisi - Salespersons Voice Specifications and Consumers Buying Intention Relationship: The Mediating Effect of Cognitive and Emotional Trust}, journal={Journal of Business Research - Turk}, year=2017, pages={455-471} }