A. Ünal Et Al. , "Airbnb Kullanıcılarının Destinasyon Hizmet Kalitesi, Memnuniyeti ve Sadakati Yorumlarının İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma: Bodrum Örneği," In Turizm İşletmeciliği, Pazarlaması ve Ekonomisi , Ankara: Gazi Kitabevi, 2021, pp.289-307.
Ünal, A. Et Al. Airbnb Kullanıcılarının Destinasyon Hizmet Kalitesi, Memnuniyeti ve Sadakati Yorumlarının İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma: Bodrum Örneği. 2021. In Turizm İşletmeciliği, Pazarlaması ve Ekonomisi , Gazi Kitabevi, Ankara, 289-307.
Ünal, A., Bayar, S. B., & Çelen, O., (2021). Airbnb Kullanıcılarının Destinasyon Hizmet Kalitesi, Memnuniyeti ve Sadakati Yorumlarının İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma: Bodrum Örneği. Turizm İşletmeciliği, Pazarlaması ve Ekonomisi (pp.289-307), Ankara: Gazi Kitabevi.
Ünal, Aydın, Sinan Baran Bayar, And ONUR ÇELEN. "Airbnb Kullanıcılarının Destinasyon Hizmet Kalitesi, Memnuniyeti ve Sadakati Yorumlarının İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma: Bodrum Örneği." In Turizm İşletmeciliği, Pazarlaması ve Ekonomisi , 289-307. Ankara: Gazi Kitabevi, 2021
Ünal, Aydın Et Al. "Airbnb Kullanıcılarının Destinasyon Hizmet Kalitesi, Memnuniyeti ve Sadakati Yorumlarının İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma: Bodrum Örneği." Turizm İşletmeciliği, Pazarlaması ve Ekonomisi , Gazi Kitabevi, 2021, pp.289-307.
Ünal, A. Bayar, S. B. And Çelen, O. (2021) "Airbnb Kullanıcılarının Destinasyon Hizmet Kalitesi, Memnuniyeti ve Sadakati Yorumlarının İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma: Bodrum Örneği", Turizm İşletmeciliği, Pazarlaması ve Ekonomisi . Ankara: Gazi Kitabevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={Aydın Ünal Et Al. }, chaptertitle={Airbnb Kullanıcılarının Destinasyon Hizmet Kalitesi, Memnuniyeti ve Sadakati Yorumlarının İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma: Bodrum Örneği}, booktitle={ Turizm İşletmeciliği, Pazarlaması ve Ekonomisi}, publisher={Gazi Kitabevi}, city={Ankara},year={2021} }