Y. ŞAPULU ALAKAN, "PARAMEDİK ÖĞRENCİLERİN ZOR ALGILADIKLARI GİRİŞİMLERDE SİMÜLASYON EĞİTİMİNİN ETKİSİ," Journal of Pre-Hospital - Hastane Öncesi Dergisi , vol.6, no.3, pp.339-350, 2021
ŞAPULU ALAKAN, Y. 2021. PARAMEDİK ÖĞRENCİLERİN ZOR ALGILADIKLARI GİRİŞİMLERDE SİMÜLASYON EĞİTİMİNİN ETKİSİ. Journal of Pre-Hospital - Hastane Öncesi Dergisi , vol.6, no.3 , 339-350.
ŞAPULU ALAKAN, Y., (2021). PARAMEDİK ÖĞRENCİLERİN ZOR ALGILADIKLARI GİRİŞİMLERDE SİMÜLASYON EĞİTİMİNİN ETKİSİ. Journal of Pre-Hospital - Hastane Öncesi Dergisi , vol.6, no.3, 339-350.
ŞAPULU ALAKAN, YELİZ. "PARAMEDİK ÖĞRENCİLERİN ZOR ALGILADIKLARI GİRİŞİMLERDE SİMÜLASYON EĞİTİMİNİN ETKİSİ," Journal of Pre-Hospital - Hastane Öncesi Dergisi , vol.6, no.3, 339-350, 2021
ŞAPULU ALAKAN, YELİZ Ş. . "PARAMEDİK ÖĞRENCİLERİN ZOR ALGILADIKLARI GİRİŞİMLERDE SİMÜLASYON EĞİTİMİNİN ETKİSİ." Journal of Pre-Hospital - Hastane Öncesi Dergisi , vol.6, no.3, pp.339-350, 2021
ŞAPULU ALAKAN, Y. (2021) . "PARAMEDİK ÖĞRENCİLERİN ZOR ALGILADIKLARI GİRİŞİMLERDE SİMÜLASYON EĞİTİMİNİN ETKİSİ." Journal of Pre-Hospital - Hastane Öncesi Dergisi , vol.6, no.3, pp.339-350.
@article{article, author={YELİZ ŞAPULU ALAKAN}, title={PARAMEDİK ÖĞRENCİLERİN ZOR ALGILADIKLARI GİRİŞİMLERDE SİMÜLASYON EĞİTİMİNİN ETKİSİ}, journal={Journal of Pre-Hospital - Hastane Öncesi Dergisi}, year=2021, pages={339-350} }