Ö. TOPER And İ. H. DİKEN, "Temel Tepki Öğretimi-TTÖ (Pivotal Response Treatment-PRT) ile gerçekleştirilen etkililik araştırmalarının betimsel analizi," Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi , vol.14, no.1, pp.41-55, 2013
TOPER, Ö. And DİKEN, İ. H. 2013. Temel Tepki Öğretimi-TTÖ (Pivotal Response Treatment-PRT) ile gerçekleştirilen etkililik araştırmalarının betimsel analizi. Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi , vol.14, no.1 , 41-55.
TOPER, Ö., & DİKEN, İ. H., (2013). Temel Tepki Öğretimi-TTÖ (Pivotal Response Treatment-PRT) ile gerçekleştirilen etkililik araştırmalarının betimsel analizi. Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi , vol.14, no.1, 41-55.
TOPER, ÖZLEM, And İBRAHİM HALİL DİKEN. "Temel Tepki Öğretimi-TTÖ (Pivotal Response Treatment-PRT) ile gerçekleştirilen etkililik araştırmalarının betimsel analizi," Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi , vol.14, no.1, 41-55, 2013
TOPER, ÖZLEM And DİKEN, İBRAHİM H. . "Temel Tepki Öğretimi-TTÖ (Pivotal Response Treatment-PRT) ile gerçekleştirilen etkililik araştırmalarının betimsel analizi." Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi , vol.14, no.1, pp.41-55, 2013
TOPER, Ö. And DİKEN, İ. H. (2013) . "Temel Tepki Öğretimi-TTÖ (Pivotal Response Treatment-PRT) ile gerçekleştirilen etkililik araştırmalarının betimsel analizi." Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi , vol.14, no.1, pp.41-55.
@article{article, author={ÖZLEM TOPER And author={İBRAHİM HALİL DİKEN}, title={Temel Tepki Öğretimi-TTÖ (Pivotal Response Treatment-PRT) ile gerçekleştirilen etkililik araştırmalarının betimsel analizi}, journal={Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi}, year=2013, pages={41-55} }