D. ZEREN ÖZER And M. ÖZKAN, "Proje Tabanlı Öğretimin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreç Becerileri Üzerine Etkisi," Türk Fen Eğitimi Dergisi , vol.9, no.3, pp.119-130, 2012
ZEREN ÖZER, D. And ÖZKAN, M. 2012. Proje Tabanlı Öğretimin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreç Becerileri Üzerine Etkisi. Türk Fen Eğitimi Dergisi , vol.9, no.3 , 119-130.
ZEREN ÖZER, D., & ÖZKAN, M., (2012). Proje Tabanlı Öğretimin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreç Becerileri Üzerine Etkisi. Türk Fen Eğitimi Dergisi , vol.9, no.3, 119-130.
ZEREN ÖZER, DİLEK, And MUHLİS ÖZKAN. "Proje Tabanlı Öğretimin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreç Becerileri Üzerine Etkisi," Türk Fen Eğitimi Dergisi , vol.9, no.3, 119-130, 2012
ZEREN ÖZER, DİLEK Z. And ÖZKAN, MUHLİS. "Proje Tabanlı Öğretimin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreç Becerileri Üzerine Etkisi." Türk Fen Eğitimi Dergisi , vol.9, no.3, pp.119-130, 2012
ZEREN ÖZER, D. And ÖZKAN, M. (2012) . "Proje Tabanlı Öğretimin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreç Becerileri Üzerine Etkisi." Türk Fen Eğitimi Dergisi , vol.9, no.3, pp.119-130.
@article{article, author={DİLEK ZEREN ÖZER And author={MUHLİS ÖZKAN}, title={Proje Tabanlı Öğretimin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreç Becerileri Üzerine Etkisi}, journal={Türk Fen Eğitimi Dergisi}, year=2012, pages={119-130} }