Ö. ÇETİNKAYA Et Al. , "Belediye Hizmetlerinin Kalitesi ve Vatandaşların Algı Düzeyi Bursa Büyükşehir Belediyesi Örneği," Süleyman Demirel İ.İ.B.F Dergisi , vol.21, no.4, pp.1251-1273, 2016
ÇETİNKAYA, Ö. Et Al. 2016. Belediye Hizmetlerinin Kalitesi ve Vatandaşların Algı Düzeyi Bursa Büyükşehir Belediyesi Örneği. Süleyman Demirel İ.İ.B.F Dergisi , vol.21, no.4 , 1251-1273.
ÇETİNKAYA, Ö., KORLU, R. K., & EROĞLU, E., (2016). Belediye Hizmetlerinin Kalitesi ve Vatandaşların Algı Düzeyi Bursa Büyükşehir Belediyesi Örneği. Süleyman Demirel İ.İ.B.F Dergisi , vol.21, no.4, 1251-1273.
ÇETİNKAYA, ÖZHAN, RÜKAN KUTLU KORLU, And ERDAL EROĞLU. "Belediye Hizmetlerinin Kalitesi ve Vatandaşların Algı Düzeyi Bursa Büyükşehir Belediyesi Örneği," Süleyman Demirel İ.İ.B.F Dergisi , vol.21, no.4, 1251-1273, 2016
ÇETİNKAYA, ÖZHAN Et Al. "Belediye Hizmetlerinin Kalitesi ve Vatandaşların Algı Düzeyi Bursa Büyükşehir Belediyesi Örneği." Süleyman Demirel İ.İ.B.F Dergisi , vol.21, no.4, pp.1251-1273, 2016
ÇETİNKAYA, Ö. KORLU, R. K. And EROĞLU, E. (2016) . "Belediye Hizmetlerinin Kalitesi ve Vatandaşların Algı Düzeyi Bursa Büyükşehir Belediyesi Örneği." Süleyman Demirel İ.İ.B.F Dergisi , vol.21, no.4, pp.1251-1273.
@article{article, author={ÖZHAN ÇETİNKAYA Et Al. }, title={Belediye Hizmetlerinin Kalitesi ve Vatandaşların Algı Düzeyi Bursa Büyükşehir Belediyesi Örneği}, journal={Süleyman Demirel İ.İ.B.F Dergisi}, year=2016, pages={1251-1273} }