Ç. TAŞKIN, "Otomobil Sektöründe Tüketici Temelli Marka Değerinin Ölçümü Üzerine Bir Araştırma," Business and Economics Research Journal , 2016
TAŞKIN, Ç. 2016. Otomobil Sektöründe Tüketici Temelli Marka Değerinin Ölçümü Üzerine Bir Araştırma. Business and Economics Research Journal .
TAŞKIN, Ç., (2016). Otomobil Sektöründe Tüketici Temelli Marka Değerinin Ölçümü Üzerine Bir Araştırma. Business and Economics Research Journal .
TAŞKIN, ÇAĞATAN. "Otomobil Sektöründe Tüketici Temelli Marka Değerinin Ölçümü Üzerine Bir Araştırma," Business and Economics Research Journal , 2016
TAŞKIN, ÇAĞATAN. "Otomobil Sektöründe Tüketici Temelli Marka Değerinin Ölçümü Üzerine Bir Araştırma." Business and Economics Research Journal , 2016
TAŞKIN, Ç. (2016) . "Otomobil Sektöründe Tüketici Temelli Marka Değerinin Ölçümü Üzerine Bir Araştırma." Business and Economics Research Journal .
@article{article, author={ÇAĞATAN TAŞKIN}, title={Otomobil Sektöründe Tüketici Temelli Marka Değerinin Ölçümü Üzerine Bir Araştırma}, journal={Business and Economics Research Journal}, year=2016}