İ. ÇAKMAK And Ç. TAŞKIN, "Bankacılık Sektöründe Duyusal Marka Deneyimi ve Çalışan Empatisinin Marka Değeri Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi," Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.6, no.2, pp.247-263, 2020
ÇAKMAK, İ. And TAŞKIN, Ç. 2020. Bankacılık Sektöründe Duyusal Marka Deneyimi ve Çalışan Empatisinin Marka Değeri Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi. Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.6, no.2 , 247-263.
ÇAKMAK, İ., & TAŞKIN, Ç., (2020). Bankacılık Sektöründe Duyusal Marka Deneyimi ve Çalışan Empatisinin Marka Değeri Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi. Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.6, no.2, 247-263.
ÇAKMAK, İSMAİL, And ÇAĞATAN TAŞKIN. "Bankacılık Sektöründe Duyusal Marka Deneyimi ve Çalışan Empatisinin Marka Değeri Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi," Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.6, no.2, 247-263, 2020
ÇAKMAK, İSMAİL And TAŞKIN, ÇAĞATAN. "Bankacılık Sektöründe Duyusal Marka Deneyimi ve Çalışan Empatisinin Marka Değeri Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi." Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.6, no.2, pp.247-263, 2020
ÇAKMAK, İ. And TAŞKIN, Ç. (2020) . "Bankacılık Sektöründe Duyusal Marka Deneyimi ve Çalışan Empatisinin Marka Değeri Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi." Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.6, no.2, pp.247-263.
@article{article, author={İSMAİL ÇAKMAK And author={ÇAĞATAN TAŞKIN}, title={Bankacılık Sektöründe Duyusal Marka Deneyimi ve Çalışan Empatisinin Marka Değeri Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi}, journal={Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi}, year=2020, pages={247-263} }