T. B. Şimşek, "Konaklama işletmelerinde iç müşteri memnuniyetinin, dış müşteri hizmet kalitesine etkileri Ayvalık'ta uygulaması ," Ege Üniversitesi Çeşme Ulusal Turizm Sempozyumu , İzmir, Turkey, pp.86-91, 2008
Şimşek, T. B. 2008. Konaklama işletmelerinde iç müşteri memnuniyetinin, dış müşteri hizmet kalitesine etkileri Ayvalık'ta uygulaması . Ege Üniversitesi Çeşme Ulusal Turizm Sempozyumu , (İzmir, Turkey), 86-91.
Şimşek, T. B., (2008). Konaklama işletmelerinde iç müşteri memnuniyetinin, dış müşteri hizmet kalitesine etkileri Ayvalık'ta uygulaması . Ege Üniversitesi Çeşme Ulusal Turizm Sempozyumu (pp.86-91). İzmir, Turkey
Şimşek, TOLGA. "Konaklama işletmelerinde iç müşteri memnuniyetinin, dış müşteri hizmet kalitesine etkileri Ayvalık'ta uygulaması ," Ege Üniversitesi Çeşme Ulusal Turizm Sempozyumu , İzmir, Turkey, 2008
Şimşek, TOLGA B. . "Konaklama işletmelerinde iç müşteri memnuniyetinin, dış müşteri hizmet kalitesine etkileri Ayvalık'ta uygulaması ." Ege Üniversitesi Çeşme Ulusal Turizm Sempozyumu , İzmir, Turkey, pp.86-91, 2008
Şimşek, T. B. (2008) . "Konaklama işletmelerinde iç müşteri memnuniyetinin, dış müşteri hizmet kalitesine etkileri Ayvalık'ta uygulaması ." Ege Üniversitesi Çeşme Ulusal Turizm Sempozyumu , İzmir, Turkey, pp.86-91.
@conferencepaper{conferencepaper, author={TOLGA BAHADIR ŞİMŞEK}, title={Konaklama işletmelerinde iç müşteri memnuniyetinin, dış müşteri hizmet kalitesine etkileri Ayvalık'ta uygulaması }, congress name={Ege Üniversitesi Çeşme Ulusal Turizm Sempozyumu }, city={İzmir}, country={Turkey}, year={2008}, pages={86-91} }