E. BİRİŞÇİ, "Simio ile çalışma stratejilerinin müşteri memnuniyeti üzerindeki etkisinin benzetimi: Banka Örneği," Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.0, no.60, pp.235-258, 2021
BİRİŞÇİ, E. 2021. Simio ile çalışma stratejilerinin müşteri memnuniyeti üzerindeki etkisinin benzetimi: Banka Örneği. Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.0, no.60 , 235-258.
BİRİŞÇİ, E., (2021). Simio ile çalışma stratejilerinin müşteri memnuniyeti üzerindeki etkisinin benzetimi: Banka Örneği. Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.0, no.60, 235-258.
BİRİŞÇİ, ESMA. "Simio ile çalışma stratejilerinin müşteri memnuniyeti üzerindeki etkisinin benzetimi: Banka Örneği," Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.0, no.60, 235-258, 2021
BİRİŞÇİ, ESMA. "Simio ile çalışma stratejilerinin müşteri memnuniyeti üzerindeki etkisinin benzetimi: Banka Örneği." Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.0, no.60, pp.235-258, 2021
BİRİŞÇİ, E. (2021) . "Simio ile çalışma stratejilerinin müşteri memnuniyeti üzerindeki etkisinin benzetimi: Banka Örneği." Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.0, no.60, pp.235-258.
@article{article, author={ESMA BİRİŞÇİ}, title={Simio ile çalışma stratejilerinin müşteri memnuniyeti üzerindeki etkisinin benzetimi: Banka Örneği}, journal={Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi}, year=2021, pages={235-258} }