G. KALELİ YILMAZ And A. ERGÜN, "Mikro-Öğretim Yöntemi Matematik Öğretmeni Adaylarının Teknoloji Kullanım Düzeylerini Nasıl Değiştirmektedir?," Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.12, no.24, pp.573-592, 2017
KALELİ YILMAZ, G. And ERGÜN, A. 2017. Mikro-Öğretim Yöntemi Matematik Öğretmeni Adaylarının Teknoloji Kullanım Düzeylerini Nasıl Değiştirmektedir?. Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.12, no.24 , 573-592.
KALELİ YILMAZ, G., & ERGÜN, A., (2017). Mikro-Öğretim Yöntemi Matematik Öğretmeni Adaylarının Teknoloji Kullanım Düzeylerini Nasıl Değiştirmektedir?. Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.12, no.24, 573-592.
KALELİ YILMAZ, GÜL, And Ali ERGÜN. "Mikro-Öğretim Yöntemi Matematik Öğretmeni Adaylarının Teknoloji Kullanım Düzeylerini Nasıl Değiştirmektedir?," Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.12, no.24, 573-592, 2017
KALELİ YILMAZ, GÜL K. And ERGÜN, Ali. "Mikro-Öğretim Yöntemi Matematik Öğretmeni Adaylarının Teknoloji Kullanım Düzeylerini Nasıl Değiştirmektedir?." Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.12, no.24, pp.573-592, 2017
KALELİ YILMAZ, G. And ERGÜN, A. (2017) . "Mikro-Öğretim Yöntemi Matematik Öğretmeni Adaylarının Teknoloji Kullanım Düzeylerini Nasıl Değiştirmektedir?." Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.12, no.24, pp.573-592.
@article{article, author={GÜL KALELİ YILMAZ And author={Ali ERGÜN}, title={Mikro-Öğretim Yöntemi Matematik Öğretmeni Adaylarının Teknoloji Kullanım Düzeylerini Nasıl Değiştirmektedir?}, journal={Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2017, pages={573-592} }