M. Akyıldız And E. Adamış, "Post-modernizm ve Klan Pazarlaması: Dinsel Topluluklara Yönelik Bir Uygulama," Doğuş Üniversitesi Dergisi , vol.14, no.1, pp.27-44, 2013
Akyıldız, M. And Adamış, E. 2013. Post-modernizm ve Klan Pazarlaması: Dinsel Topluluklara Yönelik Bir Uygulama. Doğuş Üniversitesi Dergisi , vol.14, no.1 , 27-44.
Akyıldız, M., & Adamış, E., (2013). Post-modernizm ve Klan Pazarlaması: Dinsel Topluluklara Yönelik Bir Uygulama. Doğuş Üniversitesi Dergisi , vol.14, no.1, 27-44.
Akyıldız, Murat, And EMEL ADAMIŞ. "Post-modernizm ve Klan Pazarlaması: Dinsel Topluluklara Yönelik Bir Uygulama," Doğuş Üniversitesi Dergisi , vol.14, no.1, 27-44, 2013
Akyıldız, Murat And Adamış, EMEL. "Post-modernizm ve Klan Pazarlaması: Dinsel Topluluklara Yönelik Bir Uygulama." Doğuş Üniversitesi Dergisi , vol.14, no.1, pp.27-44, 2013
Akyıldız, M. And Adamış, E. (2013) . "Post-modernizm ve Klan Pazarlaması: Dinsel Topluluklara Yönelik Bir Uygulama." Doğuş Üniversitesi Dergisi , vol.14, no.1, pp.27-44.
@article{article, author={Murat Akyıldız And author={EMEL ADAMIŞ}, title={Post-modernizm ve Klan Pazarlaması: Dinsel Topluluklara Yönelik Bir Uygulama}, journal={Doğuş Üniversitesi Dergisi}, year=2013, pages={27-44} }