S. Tüzüntürk, "Uyum Analizi Kullanarak Y Kuşağı Akıllı Telefon Kullanıcılarının Tüketici Davranışlarının Anlaşılması: Bursa Örneği," Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.39, no.1, pp.257-280, 2017
Tüzüntürk, S. 2017. Uyum Analizi Kullanarak Y Kuşağı Akıllı Telefon Kullanıcılarının Tüketici Davranışlarının Anlaşılması: Bursa Örneği. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.39, no.1 , 257-280.
Tüzüntürk, S., (2017). Uyum Analizi Kullanarak Y Kuşağı Akıllı Telefon Kullanıcılarının Tüketici Davranışlarının Anlaşılması: Bursa Örneği. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.39, no.1, 257-280.
Tüzüntürk, SELİM. "Uyum Analizi Kullanarak Y Kuşağı Akıllı Telefon Kullanıcılarının Tüketici Davranışlarının Anlaşılması: Bursa Örneği," Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.39, no.1, 257-280, 2017
Tüzüntürk, SELİM. "Uyum Analizi Kullanarak Y Kuşağı Akıllı Telefon Kullanıcılarının Tüketici Davranışlarının Anlaşılması: Bursa Örneği." Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.39, no.1, pp.257-280, 2017
Tüzüntürk, S. (2017) . "Uyum Analizi Kullanarak Y Kuşağı Akıllı Telefon Kullanıcılarının Tüketici Davranışlarının Anlaşılması: Bursa Örneği." Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.39, no.1, pp.257-280.
@article{article, author={SELİM TÜZÜNTÜRK}, title={Uyum Analizi Kullanarak Y Kuşağı Akıllı Telefon Kullanıcılarının Tüketici Davranışlarının Anlaşılması: Bursa Örneği}, journal={Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi}, year=2017, pages={257-280} }