Ö. TOPER And S. VURAN, "Hafif Düzeyde Zihinsel Yetersizliği Olan ÖğrencilereRenk İsimlerinin Öğretiminde Eşzamanlı İpucuyla Öğretimin Etkililiği," 17. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , Çeşme/İzmir, Turkey, 2007
TOPER, Ö. And VURAN, S. 2007. Hafif Düzeyde Zihinsel Yetersizliği Olan ÖğrencilereRenk İsimlerinin Öğretiminde Eşzamanlı İpucuyla Öğretimin Etkililiği. 17. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , (Çeşme/İzmir, Turkey).
TOPER, Ö., & VURAN, S., (2007). Hafif Düzeyde Zihinsel Yetersizliği Olan ÖğrencilereRenk İsimlerinin Öğretiminde Eşzamanlı İpucuyla Öğretimin Etkililiği . 17. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Çeşme/İzmir, Turkey
TOPER, ÖZLEM, And SEZGİN VURAN. "Hafif Düzeyde Zihinsel Yetersizliği Olan ÖğrencilereRenk İsimlerinin Öğretiminde Eşzamanlı İpucuyla Öğretimin Etkililiği," 17. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Çeşme/İzmir, Turkey, 2007
TOPER, ÖZLEM And VURAN, SEZGİN. "Hafif Düzeyde Zihinsel Yetersizliği Olan ÖğrencilereRenk İsimlerinin Öğretiminde Eşzamanlı İpucuyla Öğretimin Etkililiği." 17. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , Çeşme/İzmir, Turkey, 2007
TOPER, Ö. And VURAN, S. (2007) . "Hafif Düzeyde Zihinsel Yetersizliği Olan ÖğrencilereRenk İsimlerinin Öğretiminde Eşzamanlı İpucuyla Öğretimin Etkililiği." 17. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , Çeşme/İzmir, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ÖZLEM TOPER And author={SEZGİN VURAN}, title={Hafif Düzeyde Zihinsel Yetersizliği Olan ÖğrencilereRenk İsimlerinin Öğretiminde Eşzamanlı İpucuyla Öğretimin Etkililiği}, congress name={17. Ulusal Özel Eğitim Kongresi}, city={Çeşme/İzmir}, country={Turkey}, year={2007}}