S. KILIÇ Et Al. , "Küresel Ekonomik Kriz ve Ev Tekstil Sektörü: Pazarlama Bakış Açısından Yöneticilerin Değerlendirmeleri," PARADOKS Journal of Economics, Sociology and Policy , vol.7, no.1, pp.67-80, 2011
KILIÇ, S. Et Al. 2011. Küresel Ekonomik Kriz ve Ev Tekstil Sektörü: Pazarlama Bakış Açısından Yöneticilerin Değerlendirmeleri. PARADOKS Journal of Economics, Sociology and Policy , vol.7, no.1 , 67-80.
KILIÇ, S., ÖZDEMİR, E., & ŞENOL, G., (2011). Küresel Ekonomik Kriz ve Ev Tekstil Sektörü: Pazarlama Bakış Açısından Yöneticilerin Değerlendirmeleri. PARADOKS Journal of Economics, Sociology and Policy , vol.7, no.1, 67-80.
KILIÇ, SERKAN, ERKAN ÖZDEMİR, And GÖKHAN ŞENOL. "Küresel Ekonomik Kriz ve Ev Tekstil Sektörü: Pazarlama Bakış Açısından Yöneticilerin Değerlendirmeleri," PARADOKS Journal of Economics, Sociology and Policy , vol.7, no.1, 67-80, 2011
KILIÇ, SERKAN Et Al. "Küresel Ekonomik Kriz ve Ev Tekstil Sektörü: Pazarlama Bakış Açısından Yöneticilerin Değerlendirmeleri." PARADOKS Journal of Economics, Sociology and Policy , vol.7, no.1, pp.67-80, 2011
KILIÇ, S. ÖZDEMİR, E. And ŞENOL, G. (2011) . "Küresel Ekonomik Kriz ve Ev Tekstil Sektörü: Pazarlama Bakış Açısından Yöneticilerin Değerlendirmeleri." PARADOKS Journal of Economics, Sociology and Policy , vol.7, no.1, pp.67-80.
@article{article, author={SERKAN KILIÇ Et Al. }, title={Küresel Ekonomik Kriz ve Ev Tekstil Sektörü: Pazarlama Bakış Açısından Yöneticilerin Değerlendirmeleri}, journal={PARADOKS Journal of Economics, Sociology and Policy}, year=2011, pages={67-80} }