N. ATAN, "Fransızca ve Türkçe de Yönelme ve Kalma Durumlarına İlişkin Karşıtsal Bir Çalışma," Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.17, no.2, pp.149-171, 2004
ATAN, N. 2004. Fransızca ve Türkçe de Yönelme ve Kalma Durumlarına İlişkin Karşıtsal Bir Çalışma. Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.17, no.2 , 149-171.
ATAN, N., (2004). Fransızca ve Türkçe de Yönelme ve Kalma Durumlarına İlişkin Karşıtsal Bir Çalışma. Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.17, no.2, 149-171.
ATAN, NURHAYAT. "Fransızca ve Türkçe de Yönelme ve Kalma Durumlarına İlişkin Karşıtsal Bir Çalışma," Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.17, no.2, 149-171, 2004
ATAN, NURHAYAT. "Fransızca ve Türkçe de Yönelme ve Kalma Durumlarına İlişkin Karşıtsal Bir Çalışma." Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.17, no.2, pp.149-171, 2004
ATAN, N. (2004) . "Fransızca ve Türkçe de Yönelme ve Kalma Durumlarına İlişkin Karşıtsal Bir Çalışma." Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.17, no.2, pp.149-171.
@article{article, author={NURHAYAT ATAN}, title={Fransızca ve Türkçe de Yönelme ve Kalma Durumlarına İlişkin Karşıtsal Bir Çalışma}, journal={Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2004, pages={149-171} }