H. KARTAL, "Yatılı ve gündüzlü işitme engelli ilköğretim öğrencilerinin benlik kavramları ve akademik başarıları arasındaki ilişki," e-Journal of New World Sciences Academy , vol.4, no.3, pp.716-728, 2009
KARTAL, H. 2009. Yatılı ve gündüzlü işitme engelli ilköğretim öğrencilerinin benlik kavramları ve akademik başarıları arasındaki ilişki. e-Journal of New World Sciences Academy , vol.4, no.3 , 716-728.
KARTAL, H., (2009). Yatılı ve gündüzlü işitme engelli ilköğretim öğrencilerinin benlik kavramları ve akademik başarıları arasındaki ilişki. e-Journal of New World Sciences Academy , vol.4, no.3, 716-728.
KARTAL, HÜLYA. "Yatılı ve gündüzlü işitme engelli ilköğretim öğrencilerinin benlik kavramları ve akademik başarıları arasındaki ilişki," e-Journal of New World Sciences Academy , vol.4, no.3, 716-728, 2009
KARTAL, HÜLYA. "Yatılı ve gündüzlü işitme engelli ilköğretim öğrencilerinin benlik kavramları ve akademik başarıları arasındaki ilişki." e-Journal of New World Sciences Academy , vol.4, no.3, pp.716-728, 2009
KARTAL, H. (2009) . "Yatılı ve gündüzlü işitme engelli ilköğretim öğrencilerinin benlik kavramları ve akademik başarıları arasındaki ilişki." e-Journal of New World Sciences Academy , vol.4, no.3, pp.716-728.
@article{article, author={HÜLYA KARTAL}, title={Yatılı ve gündüzlü işitme engelli ilköğretim öğrencilerinin benlik kavramları ve akademik başarıları arasındaki ilişki}, journal={e-Journal of New World Sciences Academy}, year=2009, pages={716-728} }