Ö. ÖZDEMİR SÜZER And Ö. KİRİŞÇİ, "TASARIM FAKTÖRLERİNİN MARKA İMAJI VE MARKA AŞKINA ETKİSİ: YEMEK SİPARİŞİ UYGULAMALARI ÖRNEĞİ," Dicle Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.33, pp.251-278, 2023
ÖZDEMİR SÜZER, Ö. And KİRİŞÇİ, Ö. 2023. TASARIM FAKTÖRLERİNİN MARKA İMAJI VE MARKA AŞKINA ETKİSİ: YEMEK SİPARİŞİ UYGULAMALARI ÖRNEĞİ. Dicle Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.33 , 251-278.
ÖZDEMİR SÜZER, Ö., & KİRİŞÇİ, Ö., (2023). TASARIM FAKTÖRLERİNİN MARKA İMAJI VE MARKA AŞKINA ETKİSİ: YEMEK SİPARİŞİ UYGULAMALARI ÖRNEĞİ. Dicle Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.33, 251-278.
ÖZDEMİR SÜZER, ÖZLEM, And ÖZGE KİRİŞÇİ. "TASARIM FAKTÖRLERİNİN MARKA İMAJI VE MARKA AŞKINA ETKİSİ: YEMEK SİPARİŞİ UYGULAMALARI ÖRNEĞİ," Dicle Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.33, 251-278, 2023
ÖZDEMİR SÜZER, ÖZLEM Ö. And KİRİŞÇİ, ÖZGE. "TASARIM FAKTÖRLERİNİN MARKA İMAJI VE MARKA AŞKINA ETKİSİ: YEMEK SİPARİŞİ UYGULAMALARI ÖRNEĞİ." Dicle Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.33, pp.251-278, 2023
ÖZDEMİR SÜZER, Ö. And KİRİŞÇİ, Ö. (2023) . "TASARIM FAKTÖRLERİNİN MARKA İMAJI VE MARKA AŞKINA ETKİSİ: YEMEK SİPARİŞİ UYGULAMALARI ÖRNEĞİ." Dicle Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.33, pp.251-278.
@article{article, author={ÖZLEM ÖZDEMİR SÜZER And author={ÖZGE KİRİŞÇİ}, title={TASARIM FAKTÖRLERİNİN MARKA İMAJI VE MARKA AŞKINA ETKİSİ: YEMEK SİPARİŞİ UYGULAMALARI ÖRNEĞİ}, journal={Dicle Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2023, pages={251-278} }