M. KARAKAŞ Et Al. , "Hibrit Eğitim Sürecinde Cebirsel İfadeler Konusunun Öğretiminde Bir Matematik Öğretmeninin Kullandığı Kaynakların İncelenmesi," EURASIAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION , vol.3, no.1, pp.19-38, 2022
KARAKAŞ, M. Et Al. 2022. Hibrit Eğitim Sürecinde Cebirsel İfadeler Konusunun Öğretiminde Bir Matematik Öğretmeninin Kullandığı Kaynakların İncelenmesi. EURASIAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION , vol.3, no.1 , 19-38.
KARAKAŞ, M., TAPAN BROUTIN, M. S., & EZENTAŞ, R., (2022). Hibrit Eğitim Sürecinde Cebirsel İfadeler Konusunun Öğretiminde Bir Matematik Öğretmeninin Kullandığı Kaynakların İncelenmesi. EURASIAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION , vol.3, no.1, 19-38.
KARAKAŞ, MURTAZA, MENEKŞE SEDEN TAPAN BROUTIN, And RIDVAN EZENTAŞ. "Hibrit Eğitim Sürecinde Cebirsel İfadeler Konusunun Öğretiminde Bir Matematik Öğretmeninin Kullandığı Kaynakların İncelenmesi," EURASIAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION , vol.3, no.1, 19-38, 2022
KARAKAŞ, MURTAZA Et Al. "Hibrit Eğitim Sürecinde Cebirsel İfadeler Konusunun Öğretiminde Bir Matematik Öğretmeninin Kullandığı Kaynakların İncelenmesi." EURASIAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION , vol.3, no.1, pp.19-38, 2022
KARAKAŞ, M. TAPAN BROUTIN, M. S. And EZENTAŞ, R. (2022) . "Hibrit Eğitim Sürecinde Cebirsel İfadeler Konusunun Öğretiminde Bir Matematik Öğretmeninin Kullandığı Kaynakların İncelenmesi." EURASIAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION , vol.3, no.1, pp.19-38.
@article{article, author={MURTAZA KARAKAŞ Et Al. }, title={Hibrit Eğitim Sürecinde Cebirsel İfadeler Konusunun Öğretiminde Bir Matematik Öğretmeninin Kullandığı Kaynakların İncelenmesi}, journal={EURASIAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION}, year=2022, pages={19-38} }