M. Karakaş Et Al. , "Hibrit Eğitim Sürecinde Cebirsel İfadeler Konusunun Öğretiminde Bir Matematik Öğretmeninin Kullandığı Kaynakların İncelenmesi," EURASIAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION , vol.3, no.1, pp.19-38, 2022
Karakaş, M. Et Al. 2022. Hibrit Eğitim Sürecinde Cebirsel İfadeler Konusunun Öğretiminde Bir Matematik Öğretmeninin Kullandığı Kaynakların İncelenmesi. EURASIAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION , vol.3, no.1 , 19-38.
Karakaş, M., Tapan Broutın, M. S., & Ezentaş, R., (2022). Hibrit Eğitim Sürecinde Cebirsel İfadeler Konusunun Öğretiminde Bir Matematik Öğretmeninin Kullandığı Kaynakların İncelenmesi. EURASIAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION , vol.3, no.1, 19-38.
Karakaş, Murtaza, MENEKŞE SEDEN TAPAN BROUTIN, And RIDVAN EZENTAŞ. "Hibrit Eğitim Sürecinde Cebirsel İfadeler Konusunun Öğretiminde Bir Matematik Öğretmeninin Kullandığı Kaynakların İncelenmesi," EURASIAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION , vol.3, no.1, 19-38, 2022
Karakaş, Murtaza Et Al. "Hibrit Eğitim Sürecinde Cebirsel İfadeler Konusunun Öğretiminde Bir Matematik Öğretmeninin Kullandığı Kaynakların İncelenmesi." EURASIAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION , vol.3, no.1, pp.19-38, 2022
Karakaş, M. Tapan Broutın, M. S. And Ezentaş, R. (2022) . "Hibrit Eğitim Sürecinde Cebirsel İfadeler Konusunun Öğretiminde Bir Matematik Öğretmeninin Kullandığı Kaynakların İncelenmesi." EURASIAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION , vol.3, no.1, pp.19-38.
@article{article, author={Murtaza Karakaş Et Al. }, title={Hibrit Eğitim Sürecinde Cebirsel İfadeler Konusunun Öğretiminde Bir Matematik Öğretmeninin Kullandığı Kaynakların İncelenmesi}, journal={EURASIAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION}, year=2022, pages={19-38} }