G. ERKOL BAYRAM Et Al. , "DESTİNASYON MARKALAŞMASINDA YÖRESEL ÜRÜNLERİN ROLÜ: SİNOP ÖRNEĞİ," 22. ULUSAL TURİZM KONGRESİ , Ankara, Turkey, pp.1-1336, 2022
ERKOL BAYRAM, G. Et Al. 2022. DESTİNASYON MARKALAŞMASINDA YÖRESEL ÜRÜNLERİN ROLÜ: SİNOP ÖRNEĞİ. 22. ULUSAL TURİZM KONGRESİ , (Ankara, Turkey), 1-1336.
ERKOL BAYRAM, G., BAYAR, S. B., KAYA, B., TUNA, M., & ADAMIŞ, E., (2022). DESTİNASYON MARKALAŞMASINDA YÖRESEL ÜRÜNLERİN ROLÜ: SİNOP ÖRNEĞİ . 22. ULUSAL TURİZM KONGRESİ (pp.1-1336). Ankara, Turkey
ERKOL BAYRAM, GÜL Et Al. "DESTİNASYON MARKALAŞMASINDA YÖRESEL ÜRÜNLERİN ROLÜ: SİNOP ÖRNEĞİ," 22. ULUSAL TURİZM KONGRESİ, Ankara, Turkey, 2022
ERKOL BAYRAM, GÜL E. Et Al. "DESTİNASYON MARKALAŞMASINDA YÖRESEL ÜRÜNLERİN ROLÜ: SİNOP ÖRNEĞİ." 22. ULUSAL TURİZM KONGRESİ , Ankara, Turkey, pp.1-1336, 2022
ERKOL BAYRAM, G. Et Al. (2022) . "DESTİNASYON MARKALAŞMASINDA YÖRESEL ÜRÜNLERİN ROLÜ: SİNOP ÖRNEĞİ." 22. ULUSAL TURİZM KONGRESİ , Ankara, Turkey, pp.1-1336.
@conferencepaper{conferencepaper, author={GÜL ERKOL BAYRAM Et Al. }, title={DESTİNASYON MARKALAŞMASINDA YÖRESEL ÜRÜNLERİN ROLÜ: SİNOP ÖRNEĞİ}, congress name={22. ULUSAL TURİZM KONGRESİ}, city={Ankara}, country={Turkey}, year={2022}, pages={1-1336} }