H. KÖR Et Al. , "Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında Öğrencilerin Ders Takip Durumlarının Akademik Başarılarına Etkisi," 10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS) , Rize, Turkey, pp.347-353, 2016
KÖR, H. Et Al. 2016. Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında Öğrencilerin Ders Takip Durumlarının Akademik Başarılarına Etkisi. 10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS) , (Rize, Turkey), 347-353.
KÖR, H., ERBAY, H., & ENGİN, M., (2016). Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında Öğrencilerin Ders Takip Durumlarının Akademik Başarılarına Etkisi . 10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS) (pp.347-353). Rize, Turkey
KÖR, HAKAN, HASAN ERBAY, And MELİH ENGİN. "Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında Öğrencilerin Ders Takip Durumlarının Akademik Başarılarına Etkisi," 10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS), Rize, Turkey, 2016
KÖR, HAKAN Et Al. "Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında Öğrencilerin Ders Takip Durumlarının Akademik Başarılarına Etkisi." 10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS) , Rize, Turkey, pp.347-353, 2016
KÖR, H. ERBAY, H. And ENGİN, M. (2016) . "Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında Öğrencilerin Ders Takip Durumlarının Akademik Başarılarına Etkisi." 10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS) , Rize, Turkey, pp.347-353.
@conferencepaper{conferencepaper, author={HAKAN KÖR Et Al. }, title={Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında Öğrencilerin Ders Takip Durumlarının Akademik Başarılarına Etkisi}, congress name={10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS)}, city={Rize}, country={Turkey}, year={2016}, pages={347-353} }