Ç. TAŞKIN And A. A. KARADAMAR, "DESTİNASYON MARKA BAĞLILIĞINI ETKİLEYEN ÖNCÜLLERÜZERİNE DİYARBAKIR KENTİNDE BİR ARAŞTIRMA," PARADOKSEconomics,SociologyandPolicyJournal , vol.11, no.2, 2016
TAŞKIN, Ç. And KARADAMAR, A. A. 2016. DESTİNASYON MARKA BAĞLILIĞINI ETKİLEYEN ÖNCÜLLERÜZERİNE DİYARBAKIR KENTİNDE BİR ARAŞTIRMA. PARADOKSEconomics,SociologyandPolicyJournal , vol.11, no.2 .
TAŞKIN, Ç., & KARADAMAR, A. A., (2016). DESTİNASYON MARKA BAĞLILIĞINI ETKİLEYEN ÖNCÜLLERÜZERİNE DİYARBAKIR KENTİNDE BİR ARAŞTIRMA. PARADOKSEconomics,SociologyandPolicyJournal , vol.11, no.2.
TAŞKIN, ÇAĞATAN, And AHMET AKİF KARADAMAR. "DESTİNASYON MARKA BAĞLILIĞINI ETKİLEYEN ÖNCÜLLERÜZERİNE DİYARBAKIR KENTİNDE BİR ARAŞTIRMA," PARADOKSEconomics,SociologyandPolicyJournal , vol.11, no.2, 2016
TAŞKIN, ÇAĞATAN And KARADAMAR, AHMET A. . "DESTİNASYON MARKA BAĞLILIĞINI ETKİLEYEN ÖNCÜLLERÜZERİNE DİYARBAKIR KENTİNDE BİR ARAŞTIRMA." PARADOKSEconomics,SociologyandPolicyJournal , vol.11, no.2, 2016
TAŞKIN, Ç. And KARADAMAR, A. A. (2016) . "DESTİNASYON MARKA BAĞLILIĞINI ETKİLEYEN ÖNCÜLLERÜZERİNE DİYARBAKIR KENTİNDE BİR ARAŞTIRMA." PARADOKSEconomics,SociologyandPolicyJournal , vol.11, no.2.
@article{article, author={ÇAĞATAN TAŞKIN And author={AHMET AKİF KARADAMAR}, title={DESTİNASYON MARKA BAĞLILIĞINI ETKİLEYEN ÖNCÜLLERÜZERİNE DİYARBAKIR KENTİNDE BİR ARAŞTIRMA}, journal={PARADOKSEconomics,SociologyandPolicyJournal}, year=2016}