O. ÖZTÜRK. Sosyal Medya Pazarlaması ve Tüketicilerin Satın Alma Kararları Üzerindeki Rolü. Bursa: Dora Yayınevi2023, pp.140
ÖZTÜRK, O. 2023. Sosyal Medya Pazarlaması ve Tüketicilerin Satın Alma Kararları Üzerindeki Rolü . Dora Yayınevi, Bursa.
ÖZTÜRK, O., (2023). Sosyal Medya Pazarlaması ve Tüketicilerin Satın Alma Kararları Üzerindeki Rolü . Bursa: Dora Yayınevi.
ÖZTÜRK, ONUR. Sosyal Medya Pazarlaması ve Tüketicilerin Satın Alma Kararları Üzerindeki Rolü . Bursa: Dora Yayınevi, 2023
ÖZTÜRK, ONUR. Sosyal Medya Pazarlaması ve Tüketicilerin Satın Alma Kararları Üzerindeki Rolü . Dora Yayınevi, 2023.
ÖZTÜRK, O. (2023) Sosyal Medya Pazarlaması ve Tüketicilerin Satın Alma Kararları Üzerindeki Rolü . 1st edn. Bursa: Dora Yayınevi.
@book{book, author={ONUR ÖZTÜRK}, title={Sosyal Medya Pazarlaması ve Tüketicilerin Satın Alma Kararları Üzerindeki Rolü}, publisher={Dora Yayınevi}, year={2023} }