Ç. TAŞKIN Et Al. , "Antecedents of Brand Extension Success A Research in Beauty Care Industry," İş Güç, Endüstri İlişkileri ve İnsan Kaynakları Dergisi , 2016
TAŞKIN, Ç. Et Al. 2016. Antecedents of Brand Extension Success A Research in Beauty Care Industry. İş Güç, Endüstri İlişkileri ve İnsan Kaynakları Dergisi .
TAŞKIN, Ç., EMEL, A. G., ÖZTÜRK, O., & PETRİÇLİ, G., (2016). Antecedents of Brand Extension Success A Research in Beauty Care Industry. İş Güç, Endüstri İlişkileri ve İnsan Kaynakları Dergisi .
TAŞKIN, ÇAĞATAN Et Al. "Antecedents of Brand Extension Success A Research in Beauty Care Industry," İş Güç, Endüstri İlişkileri ve İnsan Kaynakları Dergisi , 2016
TAŞKIN, ÇAĞATAN Et Al. "Antecedents of Brand Extension Success A Research in Beauty Care Industry." İş Güç, Endüstri İlişkileri ve İnsan Kaynakları Dergisi , 2016
TAŞKIN, Ç. Et Al. (2016) . "Antecedents of Brand Extension Success A Research in Beauty Care Industry." İş Güç, Endüstri İlişkileri ve İnsan Kaynakları Dergisi .
@article{article, author={ÇAĞATAN TAŞKIN Et Al. }, title={Antecedents of Brand Extension Success A Research in Beauty Care Industry}, journal={İş Güç, Endüstri İlişkileri ve İnsan Kaynakları Dergisi}, year=2016}